بیش از ۴۵۰ عنوان برنامه در استان کهکیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال به رسم هر ساله بیش از ۴۵۰ عنوان برنامه را در سراسر استان برگزار خواهیم کرد که ابتدای برنامه‌های هفته دفاع مقدس همین تجلیل از پیشکسوتان آن دوران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سردار حمید خرم دل امروز (۲۹ شهریور ماه) در همایش تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: این برنامه امروز در همه استان‌ها همزمان برگزار و سخنان مقام معظم رهبری نیز پخش خواهد شد.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه، گفت: امسال به رسم هر ساله بیش از ۴۵۰ عنوان برنامه را در سراسر استان برگزار خواهیم کرد که ابتدای برنامه‌های هفته دفاع مقدس همین تجلیل از پیشکسوتان آن دوران است.

وی بازسازی عملیات کربلای پنج توسط مجموعه تیپ سرافراز ۴۸ فتح در محل احداث دهکده دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌ها دانست و افزود: برنامه «فصل شیدایی» هر شب تا پایان هفته دفاع مقدس از شبکه دنا نیز پخش می‌شود.

سردار خرم دل خاطرنشان کرد: اجتماع بزرگ «جوانان نقش آفرین بیانیه گام دوم انقلاب» با حضور پنج هزار نفر از جوانان در یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه یادواره شهدا سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا به رسم هر ساله برگزار می‌شود، بیان کرد: امسال یادواره بزرگداشت شهدای جبهه شمال غرب در دستور کار قرار دارد.

وی تاکید کرد: رزمندگان استان کهگیلویه و بویراحمد درگذشته که جبهه شمال غرب وضعیت متفاوتی داشت در این مناطق حماسه آفریدند که به همین دلیل بزرگداشتی برای شهدا و رزمندگان آن عملیات برگزار می‌شود.

سردار خرم دل یادآور شد: با اقدامات صورت گرفته تلاش می‌شود که همه پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت حداقل یک برنامه جهت گرامی‌داشت یاد و نام شهدا، رزمندگان و ایثارگران را برگزار کنند.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به اینکه امه‌های هفته دفاع مقدس باید هر سال نسبت به سال‌های قبل از آن از لحاظ کمیت و کیفیت فاخرتر باشد، این اتفاق در مجموعه سپاه فتح و نواحی رقم خواهد خورد.

کد خبر 1724847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha