دفاع مقدس الگویی است که هر تهدیدی را تبدیل به فرصت می کند

زیویار با بیان اینکه دفاع مقدس ریشه درسالیان سال مبارزه ملت ایران دارد، گفت: دفاع مقدس الگویی است که هر تهدیدی را تبدیل به فرصت می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، فرهاد زیویار امروز در همایش جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز، که به صورت وبینار در سراسر کشور با حضور رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و به مناسبت هفته دولت در مصلی الغدیر خرم آباد برگزار شد، اظهار داشت: دفاع مقدس مدلی از مقاومت را به صورت فرهنگی الگو سازی کرده است.

استاندار لرستان با بیان اینکه دفاع مقدس ریشه درسالیان سال مبارزه ملت ایران دارد، افزود: دفاع مقدس الگویی است که هر تهدیدی را تبدیل به فرصت می کند.

وی با بیان اینکه در سایه فرهنگ دفاع مقدس هر تهدیدی و مشکلی به فرصت تبدیل می شود، گفت: دفاع مقدس برای ملت ایران و مردم جهان تبدیل به مدرسه و دانشگاه شده است و شعار آن در داخل و خارج کشور تعمیق یافته است.

زیویار عنوان کرد: دفاع مقدس ماندگارترین حماسه ملت ایران است و دستاوردهای ماندگاری برای ملت ایران دارد.

زیویار ادامه داد: ملت ایران در دوران دفاع مقدس در سایه فرهنگ جهاد و مقاومت با دشمن تا دندان مسلح که مورد حمایت ابرقدرت های جهان بود، به پیروزی رسید.

وی اظهار کرد: مقاومت هنرنمایی ملت ایران است که تهدیدهای خسارت بار را تبدیل به فرصت کرد.

استاندار لرستان اظهار کرد: ملت ایران اسلامی هویت و شناسنامه دارند و راضی به جنگ با هیچ ملتی نیستند، اما به هر تعرضی قاطعانه پاسخ خواهند داد.

کد خبر 1724865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha