دعوت به اسلام با یک فنجان چای در مسجد «ورثینگ» انگلیس

مسجد «ورثینگ» وابسته به انجمن اجتماعی و رفاه اسلامی انگلیس اعلام کرده که در طرح ملی «از مسجد من بازدید کن» که توسط شورای مسلمانان بریتانیا طراحی شده است، شرکت می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « sussexexpress»، مسجد «ورثینگ» وابسته به انجمن اجتماعی و رفاه اسلامی انگلیس اعلام کرد: در طرح ملی «از مسجد من بازدید کن» که توسط شورای مسلمانان بریتانیا طراحی شده است، شرکت می کند.

این مسجد اعلام کرده است که از همه افراد دعوت می‌کند که به صرف یک فنجان چای برای آشنایی با ارزش‌های اسلام و شیوه زندگی مسلمانان به این مکان عبادی بیایند.

این مراسم روز ۲۴ سپتامبر (یکشنبه دوم مهر) برگزار می‌شود و از افراد با هر پیشینه و دین و مذهبی دعوت شده است تا در آن شرکت کنند.

«علی عبدالرحمن»، متولی مسجد «ورثینگ» گفت: ما بسیار مشتاقانه منتظر هستیم که از همه مردم در این مکان پذیرایی کنیم.

وی در این باره گفت: این دومین سالی است که در طرح روز ملی مساجد باز شرکت می کنیم و امید ما این است که مردم با هر سن و پیشینه ای با بازدید از مسجد و ملاقات با برخی از برادران و خواهران مسلمان خود احساس راحتی کنند و چیز جدیدی در مورد اسلام بیاموزند.

امام «ادریس نواب» نیز گفت: این یک اقدام سراسری است که در آن مساجد در سراسر کشور رویدادهای مشابهی را با هدف ایجاد درک بیشتر از اعتقادات مسلمانان و نمازگزاران برگزار خواهند کرد.

«از مسجد من دیدن کن» یک ابتکار ملی است که مساجد را در سراسر بریتانیا تشویق می‌کند تا مراسم روزهای باز را برای استقبال از همسایگان خود از همه ادیان برگزار کنند.

کد خبر 1724961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha