برگزاری جشن عاطفه ها در ۴۲۸ پایگاه/ ۵۰ هزار سری لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند گلستان توزیع می شود

بابایی از برگزاری جشن عاطفه ها در ۴۲۸ پایگاه ثابت و سیار در سطح استان گلستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، عیسی بابایی امروز (چهارشنبه ۲۹ شهریور) در نشست خبری برگزاری جشن عاطفه ها در استان گفت: یکی از برنامه های هر ساله کمیته امداد موضوع برگزاری جشن عاطفه ها در سال تحصیلی جدید است که امسال با رویکرد لوازم التحریر برگزار می شود.

مدیرکل کمیته امداد گلستان با اشاره به وجود حدود ۱۸ هزار دانش آموز تحت پوشش این نهاد در استان، افزود: موظف هستیم برای همه این دانش آموزان لوازم التحریر تهیه کنیم.

وی ادامه داد: با تعامل با آموزش و پرورش پیش بینی شده در جشن عاطفه های امسال ۵۰ هزار سری لوازم التحریر برای دانش آموز نیازمند استان تهیه و توزیع شود.

بابایی، ارزش هر سری از این لوازم التحریرها را ۳۰۰ هزار تومان بیان کرد و گفت: این لوازم التحریرها با کمک های مردمی جمع آوری شده در جشن عاطفه ها، اعتبارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری تهیه خواهد شد.

وی با بیان اینکه جشن عاطفه های امسال از (۲۵ شهریور) آغاز شده و تا (۳۱ شهریور) ادامه دارد، افزود: با هماهنگی صورت گرفته با آموزش و پرورش، از ظرفیت مدارس برخوردار برای مدارس کم برخوردار استفاده می شود.

مدیرکل کمیته امداد گلستان اظهارداشت: امسال ۱۰۰ هزار پاکت جمع آوری کمک برای دانش آموزان تهیه شده و بین دانش آموزان توزیع می شود.

وی گفت: پیش بینی ما از توزیع ۱۰۰ هزار پاکت، تهیه ۱۵ هزار لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند استان است.

بابایی با اشاره به فعالیت ۳۶۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان، افزود: امسال ۲۵ هزار سری لوازم التحریر توسط مراکز نیکوکاری تهیه و توزیع می شود.

وی از بهره مندی ظرفیت کارکنان دولت در این جشن خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به تجربه خوب استان، در ماه مبارک رمضان امسال با همکاری ادارات و کارکنان استان آرزوها و دلونوشته های ۴۶۰ دانش آموز برآورده شد.

مدیرکل کمیته امداد گلستان گفت: به منظور تهیه لوازم التحریر دانش آموزان نیز، با ادارات استان مذاکره شده تا هر اداره ای بر اساس منابع خود مشارکت کنند.

وی افزود: فردا (پنجشنبه ۳۰ شهریور) ۵۰ پایگاه ثابت جمع آوری کمک های مردمی در میادین اصلی شهرستان های استان مستقر هستند و ۱۸ دفتر کمیته امداد نیز وظیفه جمع آوری کمک ها را برعهده دارند.

بابایی اظهارداشت: در روز (جمعه ۳۱ شهریور) نیز در میعادگاه های نماز جمعه کمک های مردمی جمع آوری می شود.

وی گفت: کد دستوری #۰۱۷*۸۸۷۷* و شماره کارت ۰۲۲۶-۹۹۹۷-۹۹۱۸-۶۰۳۷ نیز برای کمک‌های غیرحضوری هموطنان به دانش آموزان نیازمند در نظر گرفته شده است.

مدیرکل کمیته امداد گلستان افزود: در روز (سه شنبه ۴ مهر) نیز زنگ نیکوکاری با رویکرد و ترویج انفاق و نیکوکاری در مدارس استان نواخته می شود.

کد خبر 1724991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha