رزمندگان اسلام با فرهنگ قرآنی و نگاه توحیدی در دوران دفاع مقدس به موفقیت رسیدند

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: رزمندگان اسلام با توکل به خداوند با فرهنگ قرآنی و با نگاه توحیدی توانستند در دوران دفاع مقدس به موفقیت برسند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، همایش سراسری تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت امروز با حضور فرماندهان نظامی، انتظامی، مسئولین استان و پیشکسوتان در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد.
«محمد کرمی» استاندار سیستان و بلوچستان در این همایش اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس، ملت بزرگ ایران و رزمندگان دلیر اسلام با رهبری امام راحل و توکل بر خداوند و باور داشتن به اعتقادات و انسجام ملی و ایثار و شهامت و نثار مال و جان با یک شناخت عمیق برای رضایت الهی به میدان رزم و کارزار آمدند و در جبهه حق بر علیه باطل در دشواری های جنگ از حریم اسلام و انقلاب صیانت کردند.
کرمی افزود: ملت بزرگ ما و رزمندگان اسلام با توکل به خداوند و با تاسی از قیام حضرت ابی عبدالله الحسین علیه السلام با فرهنگ قرآنی و با نگاه توحیدی توانستند در دوران دفاع مقدس به موفقیت برسند و در شرایط کنونی اگر همان اراده های قوی و باورهای دینی باشد، به آسانی مشکلات مردم و جامعه حل خواهد شد.
وی ادامه داد: خدمت به مردم با کار و تلاش و کوشش مستمر و خدمات شبانه روزی و با تقویت روحیه ایثار و از خودگذشتگی میسر بوده و همگان خود را باید در محضر خدا ببینیم و هر آنچه در دفاع مقدس اتفاق افتاده نیز با همین ویژگی بوده و باید در تمام سالها تداوم یابد.
در جنگ ترکیبی دشمنان باید با حفظ وحدت و همگرایی و انجام خدمات صادقانه بتوانیم با ترفندهای دشمنان مقابله کنیم
سردار «احمد شفایی» فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با گرامی داشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از رشادت‌های رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی بیان کرد: اقشار مختلف جامعه در آن دوران نقش آفرینی داشته اند و تمام نیروهای مسلح و تلاشگران عرصه بسیج و سپاه و ارتش و غیره با همه ظرفیت و توان خود به میدان آمدند و نتیجه آن شهادت و جانبازی و اسارت و در نهایت با مقاومت و ایستادگی توانستند بر دشمنان پیروز شوند.
وی اظهارداشت: در هشت سال جنگ تحمیلی افرادی به متن آمدند، که ویژگی شاخص آنان، خودباوری، اعتقاد به وجود مقدس خداوند و یاری و امداد و نصرت الهی و توکل به ذات بزرگ پروردگار متعال بود و بر همین اساس شاهد شکست در جبهه دشمن بودیم و عزت و سربلندی به اسلام و انقلاب و میهن هدیه شد.
سردار شفایی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس و سالهای انقلاب و هم اینک شاهد ددمنشی‌های نظام سلطه و سران استکباری برای ضربه زدن به ملت و کشور بزرگ ایران بوده و هستیم و دشمنی‌ها همچنان ادامه دارد، اما به برکت حمایت های الهی و رهبری هوشمندانه امام راحل و رهبری و خون مطهر شهیدان و عقلانیت و بصیرت ملت و مسوولان مومن و انقلابی در عرصه جنگ هشت ساله و سالهای انقلاب به دستاوردهای عظیمی رسیدیم که راهبرد مهم آن مقاومت و پایداری عزت و استقلال است.
وی یادآور شد: هم اینک در جنگ ترکیبی دشمنان باید با شناخت و آگاهی به میدان نبرد و کارزار وارد شویم با بهره گیری از ظرفیت های دوران دفاع مقدس و تقویت روحیه ایستادگی و ماندن در صحنه و کار و تلاش و حفظ وحدت و همگرایی و انجام خدمات صادقانه بتوانیم با ترفندهای دشمنان مقابله کنیم.
هفته دفاع مقدس فرصتی ارزشمند برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت است
سرتیپ دوم «غلامرضا جعفری» مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سیستان و بلوچستان هم گفت: دوران دفاع مقدس، عرصه تجلیل از رشادت ها و دلاورمردی های رزمندگان اسلام و شهیدان و جانبازان و ایثارگرانی هستیم که جانانه از ارزشهای والای اسلامی و انقلابی و مرزهای میهن صیانت کردند.
سرتیپ دوم جعفری بیان کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی ارزشمند برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی ظرفیت های هشت ساله جنگ و تجلیل از رشادت‌های نیروهای فداکار ایران سربلند است.
وی اظهارداشت: دفاع مقدس، عرصه نبرد اسلام و کفر و جبهه حق بر علیه باطل بود و هم اینک نیز در جنگ ترکیبی دشمنان شاهد موفقیت‌های فرزندان این آب و خاک در جبهه مقابله با دشمنان هستیم.

کد خبر 1725015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha