بیش از ۸۲ هزار ۵۰۰ دانش آموز کلاس اولی استان اصفهان راهی مدرسه شدند

بیش از ۸۲ هزار ۵۰۰ دانش آموز کلاس اولی استان اصفهان همزمان با برگزاری جشن شکوفه ها با همراهی خانواده های خود راهی مدرسه شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «محمدرضا ابراهیمی» در مراسم نواختن زنگ مهر و جشن شکوفه ها با اشاره به آغاز فصل تحصیل گفت: یک میلیون دانش آموز امسال از اول مهرماه راهی مدرسه می شوند.

مدیرکل آموزش وپرورش استان اصفهان افزود: از میان این تعداد دانش آموز، بیش از ۸۲ هزار و ۵۰۰ نفر آنان کلاس اولی هستند که نخستین روز ورود به مدرسه و کسب علم و دانش را جشن می گیرند.

وی ادامه داد: بیش از پنج هزار مدرسه استان اصفهان آماده استقبال از دانش آموزان از اول مهرماه خواهد بود که همراه با مراسم این اتفاق رقم می خورد.

ابراهیمی با اشاره به حضور خانواده ها در کنار دانش آموزان کلاس اولی تصریح کرد: پایداری این ارتباط و حضور خانواده ها در مدارس به نفع تربیت و آموزش فرزندان این سرزمین خواهد شد.

وی با تاکید بر ضرورت ارتباط بین خانواده ها و مسئولان مدرسه گفت: نظام تعلیم و تربیت به چنین رابطه پایدار و اثربخش نیاز دارد و باید به استحکام آن کمک کرد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان اصفهان یادآورشد: ارتباط اولیا و مربیان با همدیگر توصیه پایدار را رقم می زند و به پیشرفت دانش آموزان کمک می کند.

وی در خطاب به معلمان و مسئولان مدارس نیز گفت: باید تمام تلاش خود را برای حفظ و مراقبت و آموزش و تربیت بکار گیرند تا این امانت خانواده ها در محیط آموزشی دچار مشکل نشود.

کد خبر 1725025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha