بهره مندی بیش از ۱۷۰۰ زنجانی از آموزش های طرح "بوت ‌کمپ آموزشی "هلال‌احمر

هاشمی گفت: بیش از یکهزار و ۷۷۰ نفر در سطح استان از آموزش کمک‌های اولیه در قالب طرح بوت ‌کمپ به مناسبت روز جهانی کمک‌های اولیه بهره مند شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از جمعیت هلال‌احمر استان زنجان، حمکت‌ اله هاشمی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان اظهار کرد: بوت‌ کمپ آموزشی تابستانه با موضوع آموزش کمک‌های اولیه با هدف تقویت و توسعه مهارت‌های عموم مردم در زمینه کمک‌های اولیه و بهره‌مندی هدفمند از اوقات فراغت این فصل در محل های پرتردد شهرهای زنجان، ابهر، خرم دره، خدابنده، ماهنشان، ایجرود و طارم توسط ۴۸ مربی فرهیخته و امدادی برگزار شد.

وی یادآوری کرد: در این شهرها ۲۰ ایستگاه آموزش کمک های اولیه در یک روز برپا شد و یک‌هزار و ۷۷۸ نفر از هم استانی های علاقمند در رده های سنی مختلف از این آموزش ها بهره مند شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: از این تعداد ۲۸۹ نفر وارد مرحله عملی آموزش های ارائه شده کمک های اولیه شدند.

هاشمی خاطرنشان کرد: افراد آموزش دیده می‌توانند در زمان ضروری برای نجات جان خود و دیگران اقدامات لازم و آموزش دیده را تا رسیدن عوامل اورژانس انجام داده تا منجر به نجات جان فرد شود.

وی تاکید کرد: در این بوت کمپ آموزشی افراد ضمن کسب مهارت‌های کمک‌های اولیه، تجربه یادگیری فشرده و شبکه سازی و تعامل با دیگران را تجربه کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: در بوت ‌کمپ آموزشی کمک های اولیه سرفصل‌های آموزشی خفگی، احیای قلبی-ریوی، زخم و کنترل، گرما زدگی، سوختگی، مارگزیدگی، مسمومیت و بهداشت دست‌ها به صورت مجازی وحضوری به علاقمندان تدریس شد.

کد خبر 1725032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha