700 عنوان برنامه با شعار «ما متحدیم» به همت سپاه اراک برگزار می شود

سرهنگ مهجوری از اجرای 700 عنوان برنامه به همت سپاه اراک در هفته دفاع مقدس خبر داد.

سرهنگ‌ پاسدار محمد مهجوری، ضمن تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا به برنامه های سپاه ناحیه اراک در این هفته اشاره کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان مرکزی گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش های دفاع مقدس در جامعه به ویژه در بین نسل جوان و نوجوان امری ضروری است.

فرمانده سپاه ناحیه اراک با اشاره به برنامه های هفته دفاع مقدس در اراک، افزود: برنامه های هفته دفاع مقدس سال ۱۴۰۲ با شعار «ما متحدیم» برگزار می‌شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه ۷۰۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس توسط سپاه اراک پیش‌بینی شده است، ادامه داد: این برنامه ها برنامه ها در سطح پایگاه‌های مقاومت، حوزه‌های مقاومت و کانون‌های مختلف بسیج پیش‌بینی و برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه آیین تجلیل از پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس و دیدار با مقام معظم رهبری بصورت وبیناری و تصویری برگزار خواهد شد، گفت:  برگزاری رژه اقتدار نیروهای مسلح با نوآوری خاص و اجرای نمایش رزمی فرهنگی حماسه مردان آفتاب از دیگر برنامه های این ایام است.

سرهنگ مهجوری برگزاری یادواره های شهدا را از دیگر برنامه های اجرایی در این هفته در نقاط مختلف شهری و روستایی شهرستان اراک دانست و بیان کرد: بازخوانی عملیات ثامن الائمه و شکست حصر آبادان، برنامه نکوداشت فرماندهان دفاع مقدس در سطح استان مرکزی و به ویژه در سطح شهرستان اراک از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه ناحیه اراک خاطر نشان کرد: برگزاری شب شعر و شب خاطره با عنوان یک فرمانده، یک مسجد و یک خاطره از مهمترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سال جاری در شهرستان اراک خواهد بود.

کد خبر 1725055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha