آغاز عملیات ساخت بیمارستان تخصصی سرطان در گرگان به همت آیت الله نورمفیدی  در جاده گرگان - آق قلا

عملیات ساخت بیمارستان تخصصی سرطان در گرگان به همت آیت الله نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان در جاده گرگان - آق قلا آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، عملیات ساخت بیمارستان تخصصی سرطان در بخش های مختلف  تشخیصی و درمانی سرطان به همت آیت الله نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان در زمینی به مساحت ۴۵ هزار مترمربع و زیر بنای حدود ۳۰ هزار متر مربع در جاده گرگان - آق قلا آغاز شد.

آیت الله سید مجتبی نورمفیدی در بازدید از روند آغاز عملیات احداث این بیمارستان گفت: آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان از بدو پیروزی انقلاب همت خود را صرف خدمت به مردم و توسعه و پیشرفت استان کرده است و تاکنون ده ها مدرسه، مرکز آموزشی و فرهنگی و بهداشتی ساخته است.

وی افزود: از دو سال قبل کار  خرید زمین، اخذ مجوزها  و تهیه نقشه ها برای ساخت این بیمارستان شروع شده و چندی پیش عملیات اجرایی ساخت آن آغاز شده است.

آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه متاسفانه بعضی از انواع سرطان در این استان بسیار شایع بوده و نیاز به تشخیص و درمان این بیماری روز افزون است، گفت: در همین راستا دغدغه دیرینه ایشان از اوایل پیروزی انقلاب مبنی بر ساخت یک بیمارستان پیشرفته و مجهز ، به این موضوع اختصاص یافت.

کد خبر 1725064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha