پیوست فرهنگی نیاز مهم جامعه در عرصه های گوناگون است

حجت الاسلام والمسلمین حاجی زاده گفت: دشمن‌مسائل فرهنگی را مورد هجمه قرار داده و متاسفانه پیوست فرهنگی مناسب در جامعه نداریم معتقدم پیوست فرهنگی نیاز مهم جامعه در عرصه های گوناگون است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،  حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی حاجی زاده- امام‌جمعه شهرستان میاندورود امروز پنج‌شنبه (۳۰شهریور) در جلسه شورای فرهنگ عمومی در شهرستان میاندورود با حضور مجیدامامی، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور و احسان آهنگر، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اظهار کرد: فرهنگ مساله اساسی، مهم و زیربنای همه امور کشور است و کار در این عرصه از مظلومیت خاصی برخوردار است.
وی افزود: اگر انسان در فضای فرهنگی و معنویت نباشد، نمی تواند کار کند و حیات اخلاقی و فرهنگی و معنوی انسان دچار چالش می شود.
امام جمعه میاندورود یادآور شد: چرا بعد از ۴۴ سال انقلاب، ولنگاری را در جامعه شاهد هستیم، چون دشمن ساکت ننشسته و نسل امروز را هدف قرار داده است.
حجت الاسلام والمسلمین حاجی زاده گفت: امروز دشمن با جنگ شناختی و ادراکی وارد و همه موارد را وارونه جلوه می دهد و سبک زندگی مردم و جوانان را تحت تاثیر قرار داده است.
وی افزود: دشمن‌مسائل فرهنگی را مورد هجمه قرار داده و متاسفانه پیوست فرهنگی مناسب در جامعه نداریم و اگر نقشه راه داشتیم و اگر مسئله اقتصادی ما دارای پیوست فرهنگی بود بسیاری از این مشکلات را نداشتیم.
امام جمعه حاجی زاده خاطرنشان کرد: اگر همه مردم در فضای فرهنگی تنفس می کردند بسیاری از آسیب ها رفع می شد و متاسفانه در طول بیش از ۴۰ سال گذشته کار نکردیم.
وی یادآور شد: خانواده دچار آسیب جدی از طریق فضای مجازی قرار گرفته است و باید در این بخش با دغدغه مندی بیشتری وارد عرصه شده و با پیوست فرهنگی در فعالیت های مختلف وارد شد.
امام جمعه میاندرود گفت: در مساله مد و لباس مشکل اساسی در جامعه وجود دارد و باید به سمت‌پوشش شایسته زن اسلامی و ایرانی ورود شود.

کد خبر 1725114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha