خون شهدا ضامن انقلاب و اقتدارآفرین است

بذرپاش گفت: رئیس جمهور با عزت در سازمان ملل قرآن را بالای دست گرفت و  این اقتدار جمهوری اسلامی ایران است که به برکت خون شهدا حاصل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،  مهرداد بذرپاش- وزیر راه و شهرسازی امروز پنج‌شنبه (۳۰ شهریور) در یادواره ۲۲۰ شهید بخش چهاردانگه ساری اظهار کرد:  ملت ایران از سال ۵۷ تصمیم به استقلال گرفت و با وجود مشکلات در مسیر، خون شهدا ضامن بقای کشور ماست.
وی با بیان اینکه فرمایشات و سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر تکمیل کریدورهای شمال به جنوب برای ما اصل و مهم است، افزود: اجرای این کریدور به اندازه درآمدهای نفتی و مالیاتی می تواند تولید ثروت کند و شاهد توسعه در منطقه باشیم.
وزیر راه وشهرسازی یادآورشد: توسعه راههای روستایی و آسفالت آنها از برنامه های مهم دولت سیزدهم است و برای توسعه همه جانبه باید زیرساخت های لازم برای زندگی مردم در روستاها هم فراهم شود.
بذرپاش گفت: بستن پرونده راه های خاکی روستایی عزم جدی دولت است و اجرای آسفالت راه‌های روستایی باید انجام شود.
وزیر راه و شهرسازی گفت: مازندران سرزمین فرصت های ترانزیتی است و در کنار فرصت های گردشگری و کشاورزی، زیرساخت حمل ونقلی این منطقه هم باید تکمیل شود.
وی  افزود: واگذاری زمین برای ساخت مسکن و طرح جوانی جمعیت، از اولویت های کاری این دولت است و ۳۰۰ هزار قطعه زمین روستایی برای ساخت خانه به متقاضیان طرح ملی مسکن تا پایان امسال واگذار می شود.

کد خبر 1725120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha