هفته دفاع مقدس وعده‌گاهی برای پیمان دوباره با خون شهدا  است

محبیان گفت: هفته دفاع مقدس وعده‌گاهی برای پیمان دوباره با خون شهدا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، محمد حسین محبیان فرماندار بیجار در مراسم سراسری جهاد و مقاومت که با حضور خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جمعی از مدیران شهرستان در سالن نور مجتمع نور برگزار شد، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی است تا از مجاهدت‌های ایثارگران و پیشکسوتان تجلیل به عمل آید و البته تجلیل از این ایثارگران و قهرمانان نباید محدود به روز و ماه شود بلکه همواره باید قدردان جانفشانی آنها باشیم که با جانشان عزت، سربلندی و آزادی کشور را تضمین کردند.


وی افزود: در دوران دفاع مقدس اقشار مختلف مردم به میدان آمده و در مقابل دشمنان سینه ستبر کردند و با توکل بر خدا نگذاشتند یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیفتد.

وی افزود: خدماتی که توسط نظام و انقلاب به ایثارگران و خانواده معظم شهدا ارائه می‌شود در شأن آنها نیست زیرا این قشر بزرگوار موجب عزت و سربلندی انقلاب و بیمه شدن آن در مقابل گزند دشمنان شدند.


فرماندار بیجار با تاکید بر اینکه عاملی که دفاع ما را مقدس کرد، معنویت و هدف کار بود و هدف رزمندگان زیارت کربلا و جلوگیری از ورود دشمنان به کشور بود بیان داشت: باید همیشه در خاطر داشته باشیم که آرامش امروز ما مرهون مجاهدت قهرمانانی است که در برابر دشمن سینه سپر کردند تا ما آزادانه زندگی کنیم و امروز نیز وظیفه ما است که ادامه دهنده راه آنها باشیم.


وی تاکید کرد: در هشت سال دفاع مقدس ابرقدرتها با تمام توان شرکت داشتند و رزمندگان ما با ایمان به خدا و اتحاد، موجب سربلندی نظام مقدس اسلامی در جهان شدند و در برابر دشمنان تا بن دندان مسلح ایستادگی کردند.


گفتنی است؛ در هفتمین آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت شهرستان بیجار که با حضور گسترده خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان این دیار برگزار شد، پس از تجلیل و اهدای لوح، آیین متمرکز کشوری آن با سخنرانی رهبر معظّم انقلاب اسلامی برگزار شد که این سخنرانی به صورت ویدئو کنفرانسی به صورت مستقیم در آیین تجلیل سراسر کشور پخش شد.

کد خبر 1725124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha