دشمنان انقلاب اسلامی همواره به دنبال تحریف دفاع مقدس هستند

حجت الاسلام سید احمد حسینی رسالت شهدا در دفاع مقدس را رسالتی برگرفته از عاشورا دانست و بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی پس از اتمام جنگ تحمیلی همواره به دنبال فراموشی و تحریف دفاع مقدس بوده اند و با روش‌ های مختلف فتنه‌انگیزی کردند.

حجت الاسلام سید احمد حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: دفاع مقدس یکی از پرافتخارترین دوران تاریخ ایران اسلامی است و امروز باید برای نشر ارزش های دفاع مقدس تلاش کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان رسالت شهدا در  دفاع مقدس را رسالتی برگرفته از عاشورا دانست و بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی پس از اتمام جنگ تحمیلی همواره به دنبال فراموشی و تحریف دفاع مقدس بوده اند و با روش‌ های مختلف فتنه‌انگیزی کردند.

وی تصریح کرد: امروز نیاز هست با جهاد تبیین و بصیرت افزایی، در برابر توطئه‌های دشمنان هوشیارانه عمل کنیم.

حجت الاسلام حسینی در تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس، ابراز کرد: شنبه ۱ مهرماه با حضور در گلزار شهدا، غبارروبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا انجام می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان ادامه داد: دوشنبه ۳ مهرماه همزمان با آغاز امامت امام زمان (عج) ویژه برنامه مشترکی با دیگر نهادها در مصلی پیامبر اعظم (ص) جیرفت برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: چهارشنبه ۵ مهرماه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء شب شعر و خاطره دفاع مقدس در سالن شهید مداحی پور برگزار می‌شود.

حجت الاسلام حسینی عنوان کرد: پنج شنبه ۶ مهرماه نیز تجلیل از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران منتسب به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان اضافه کرد: برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی با موضوع دفاع مقدس از دیگر برنامه های بزرگداشت این هفته است.

وی یادآور شد: علاوه بر این در نظر داریم از آن دسته از هنرمندان هنرهای تجسمی که از پیشکسوت دفاع مقدس هستند نیز تجلیل کنیم. 

کد خبر 1725134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha