امدادرسانی به مناطق سیل‌زده ادامه دارد

عباسی همیاری مردمی در سیل اخیر غرب گیلان را ستودنی دانست و گفت: امدادرسانی به مناطق سیل‌زده با جدیت ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اسدالله عباسی امروز(پنجشنبه، ۳۰ شهریور) در نشست کمیته بحران مناطق سیل‌زده غرب گیلان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد،اظهارکرد: بارش باران اخیر که منجر به وقوع سیل در آستار و غرب گیلان شد در سده اخیر بی‌سابقه بود.

استاندار گیلان با بیان‌اینکه سیل اخیر در آستارا خوشبختانه تلفات جانی نداشت، افزود: خسارت مالی پس از وقوع هر حادثه غیر مترقبه‌ای دور از انتظار نیست که جبران می‌شود.

وی از زحمات دستگاه‌های خدمات‌رسان، گروه‌های جهادی و نیروهای مردمی در امدادرسانی و خدمات‌رسانی به مردم تقدیر و تشکر کرد و گفت: از همان ابتدای شروع باران و وقوع سیلاب، این عزیزان پای کار بودند که از آنان تقدیر و تشکر می‌شود.

عباسی همیاری مردمی در سیل اخیر غرب گیلان را ستودنی دانست و خاطرنشان‌کرد: امدادرسانی به مناطق سیل‌زده با جدیت ادامه دارد.

عالی‌ترین نماینده دولت در گیلان با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های خدمات‌رسان در جریان سیل اخیر پای کار بودند، گفت: روحیه جهادی و انقلابی در لایه‌های مختلف مدیریتی گیلان موج می‌زند و این را در بحران سیل اخیر به عینه دیدیم.

وی با بیان‌اینکه در جریان سیل اخیر در شهر آستارا با قطعی آب روبرو بودیم، ادامه داد: عملیات آبرسانی به وسیله تانکر و همچنین توزیع بسته‌های آب معدنی انجام شد.

عباسی با اشاره به اینکه در جریان سیل اخیر پرسنل شهرداری‌های رشت، تالش، رضوانشهر و شهرهای همجوار برای امدادرسانی به شهرستان آستارا اعزام شدند، تصریح‌کرد: برق برخی مناطق در آستارا قطع شده بود که با تلاش دستگاه مربوطه وصل شد.

استاندار گیلان به وضعیت مناطق سیل‌زده شهرستان تالش اشاره و خاطرنشان‌کرد: براثر سیل اخیر راه‌های برخی روستاها در شهرستان تالش مسدود شده بود که در حال بازگشایی است.

کد خبر 1725153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha