امنیت جمهوری اسلامی ایران به برکت دفاع مقدس به دست آمده است

حسینی پور با بیان اینکه اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران به برکت دفاع مقدس به دست آمده است، گفت: امروز به برکت دفاع مقدس احدی جرأت دست اندازی به مرزهای سرزمینی و ارزشی ایران عزیز را ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سید محمود حسینی پور- استاندار مازندران در رژه نیروهای مسلح ضمن گرامیداشت یاد و نام ۱۰ هزار و ۴۰۰شهید دوران دفاع مقدس استان با بیان اینکه اولین شهید روحانی دفاع مقدس و دفاع از حرم متعلق به مردم شهید پرور مازندران هستند، اظهار کرد: حجت الاسلام ولی الله سلیمانی فرد ۲۲مهرماه سال ۱۳۵۹و حجت الاسلام ملامیری ۳۱فروردین ۱۳۹۴ به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

وی با بیان اینکه اقتدار و امنیت امروز را مدیون ایثار و از خودگذشتی شهدا هستیم، گفت: به فرموده رهبری دفاع مقدس، کشور را از تهاجم های نظامیِ محتمل تا حدود زیادی ایمن کرد.

حسینی پور به افتخار آفرینی لشکر ۲۵کربلا در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم (جبهه مقاومت) اشاره کرد و یاد آورشد: امروز به برکت دفاع مقدس احدی جرأت دست اندازی به مرزهای سرزمینی و ارزشی جمهوری اسلامی را ندارد.

وی همچنین به دفاع جانانه مردم شریف مازندران به ویژه آمل در مقابله با منافقین در سال ۱۳۶۱اشاره کرد و گفت: امام خمینی(ره) در وصیت نامه سیاسی و الهی خویش از حماسه مردم آمل (هزار سنگر) سخن به میان آوردند.

حسینی پور به رشادت های رزمندگان مازندارنی در جبهه مقاومت و به طور خاص در حماسه خان طومان سوریه اشاره کرد و افزود: مردم شریف استان بیش از ۴۰ شهید در دفاع از حرم آل الله تقدیم اسلام کردند.

وی با اشاره به اقتدار نیروهای مسلح ایران اسلامی و اینکه دشمن از این اقتدار می هراسد، گفت: مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت فرمودند: «نیروهای مسلح جزو نوامیس حتمی هر جامعهای هستند؛ حضورشان، وجودشان جزو آن عناصر اصلی است که بدون آن، یک جامعه سرپا نمی ماند. قدر نیروهای مسلّح را باید دانست. عزت و شرف نیروهای مسلح را بایستی جزو مسائل ضروری و لازم به حساب آورد. نیروهای مسلح امنیتسازند. باید به نیروهای مسلح از جهات مختلف رسیدگی کرد.»

وی

کد خبر 1725163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha