رژه نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری برگزار شد

نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری همزمان با روز جمعه ۳۱ شهریور آغاز هفته گرامیداشت دفاع مقدس توان زرهی و نظامی خود را با اجرای رژه به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان  در استان چهارمحال و بختیاری، سردار علی‌محمد اکبری امروز (جمعه ۳۱ شهریور) در آیین رژه نیروهای مسلح که در خیابان کاشانی شهرکرد برگزارشد، اظهار داشت: اقتدار انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس به دنیا ثابت شد و این عزت و عظمت با خلق دستاوردها و پیروزی‌های مختلف همچنان ادامه دارد.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم‌(ع) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: دشمنان خبیث این نظام و انقلاب با پیش‌بینی تجزیه ایران از درون برای براندازی انقلاب اسلامی وارد عمل شدند اما مردم با حضور همه جانبه خود در همه صحنه‌ها پیروزی‌ها آفریدند و امروز شاهد رشادت‌های عزیزانمان در سراسر دنیا هستیم.

وی تصریح کرد: اقتدار نیروهای مسلح که امروز به نمایش گذاشته می‌شود امید آفرینی برای دوستداران انقلاب و رعب و وحشت برای دشمنان است.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: اگر ایران چهل و سال پیش در جنگ تحمیلی به پیروزی رسید امروز به طور یقین در جنگ ترکیبی و شناختی نیز به پیروزی می‌رسد.

کد خبر 1725217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha