جمهوری اسلامی توانست مانع از منزوی شدن خود شود

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه آمریکا سال‌ها تلاش میکند که ملت ایران را منزوی کند گفت:  اما به گفته برخی از نظریه‌پردازان غرب، جمهوری اسلامی توانست مانع از منزوی شدن خود شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی_ نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در خطبه های نماز امروز(جمعه، ۳۱ شهریور) با اشاره به سالروز آغاز هفته دفاع‌ مقدس، مردم ایران را اداره‌کننده جنگ در هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: این موضوع هیچ وقت از حافظه تاریخ ایران و جهان پاک نخواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به ۸ ربیع‌الاول سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) و آغاز امامت امام زمان(عج) اظهار کرد: همانگونه که امام عصر فرمودند که «ما هیچ‌وقت شما را فراموش نمی‌کنیم»، ما هم وظیفه داریم همواره بیاد ایشان باشیم.

آیت الله فلاحتی در ادامه سخنرانی مقتدرانه رییس جمهوری در اجلاسیه مجمع عمومی سازمان ملل مورد تحسین قرار داد و گفت: امروز هیچ کشوری به‌مانند ملت ایران صاحب عزت نیست.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه آمریکایی‌ها رهبران دنیا را تحقیر و ملت‌ها را استحمار و استعمار می کنند اما در چنین شرایطی رییس جمهور کشورمان به صورت منطقی و عاقلانه‌ مطالبات مردم را در آمریکا بیان کردند.

آیت الله فلاحتی اذعان کرد: آمریکا سال‌ها تلاش میکند که ملت ایران را منزوی کند اما به گفته برخی از نظریه‌پردازان غرب، جمهوری اسلامی توانست مانع از منزوی شدن خود شود.

وی همچنین عضویت جمهوری اسلامی ایران را در شانگهای موفقیت بزرگی دانست و ادامه داد: حتی بیش از ۴۰ کشور دنیا برای ورود به بریکس صف کشیده‌اند زیرا حضور در این ۲ عرصه معادله‌ساز اقتصادی و نظامی و ... بسیار حائز اهمیت است و باعث افول زودتر آمریکا می شود.

وی به پس گرفتن پول های بلوکه شده ایران از عراق و کره جنوبی اشاره و آنرا نتیجه تن ندادن به برجام عنوان کرد و گفت:  حتی امروز ۳ برابر گذشته صادرات نفت داریم و فعالیت‌های هسته‌ای کشور نیز بدون نشست‌های برجامی قوی‌تر از همه دوره‌ها شده است و رشد اقتصادی کشور هم در این دولت به ۴.۴ درصد رسید.

جمهوری اسلامی توانست مانع از منزوی شدن خود شود

جمهوری اسلامی توانست مانع از منزوی شدن خود شود

جمهوری اسلامی توانست مانع از منزوی شدن خود شود

کد خبر 1725245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha