آغاز جشنواره تئاتر بچه های مسجد

مجید خوبی زاده گفت: از آغاز جشنواره تئاتر بچه های مسجد خبر داد و گفت: این جشنواره با هدف توانمندسازی و تربیت هنرمند مسجدی با تمرکز بر هنر تئاتر برگزار می‌شود.

مجید خوبی زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، از آغاز جشنواره تئاتر بچه های مسجد خبر داد و گفت: این جشنواره با هدف توانمندسازی و تربیت هنرمند مسجدی با تمرکز بر هنر تئاتر برگزار می‌شود.

آغاز جشنواره تئاتر بچه های مسجد

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: یکی از رسالت های کانون های مساجد فعالیت در عرصه های فرهنگی و هنری است و کانون های مساجد به واسطه قرار گرفتن در یک مکان معنوی می توانند در تربیت هنرمندان متعهد تراز انقلاب اسلامی موثر باشند.

آغاز جشنواره تئاتر بچه های مسجد

وی اظهار کرد: جشنواره تئاتر بچه های مسجد شامل برگزاری دوره های آموزش تئاتر است و در پایان هر گروه با ارائه یک اثر نمایشی به رقابت خواهند پرداخت و گروه برتر نیز تجلیل خواهد شد.

آغاز جشنواره تئاتر بچه های مسجد

خوبی زاده ابراز کرد: این جشنواره روز گذشته با حضور یک مربی رشته تئاتر در کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) اسفندقه آغاز شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان یادآور شد: این جشنواره با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و با همکاری ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان و موسسه فرهنگی هنری یار مهربان سبزواران برگزار می‌شود.

کد خبر 1725268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha