توزیع 800 بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند

جانشین سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شیروان گفت: در قالب رزمایش کمک مومنانه، 800 بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند شیروان توزیع شد.

مهدی کیوان، جانشین سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: این تعداد بسته لوازم التحریر به همت بسیج دانش آموزی، بسیج دانشجویی، بسیج فرهنگیان و اداره آموزش و پرورش به ارزش ریالی سه میلیارد و 200 میلیون ریال تهیه شده که بین دانش آموزان محروم شهرستان توزیع شد.

وی بیان کرد: این رزمایش به مناسبت هفته دفاع مقدس و تقارن آن با سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس درسطح شهرستان برگزار شد که با حضور مسئولان شهرستانی به صورت متمرکز در محل مسجد سید الشهداء بین دانش آموزان محروم توزیع شد.

کیوان با بیان اینکه هدف این است که هیچ دانش آموزی در آغاز سال تحصیلی به خاطر مشکلات اقتصادی از تحصیل عقب نماند، عنوان کرد: توزیع بسته ها بدین منظور انجام شد که هر بسته لوازم التحریر شامل کیف، تراش، دفتر، مداد، خودکار، پاک کن و جامدادی بود که ارزش هر بسته، چهار میلیون ریال برآورد شده است.

جانشین سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شیروان بیان کرد: رزمایش کمک مومنانه با هدف کمک به آسیب دیدگان، نیازمندان و محرومان در حوزه های مختلف از جمله توزیع بسته معیشتی، لباس فرم مدارس، بسته لوازم التحریر و غیره به مناسبت های مختلف با همکاری سپاه و دستگاه های متولی برگزار می شود و بخشی از نیازهای فرد و دغدغه وی برطرف می شود.

کد خبر 1725279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha