دفاع مقدس اوج ایثار و فداکاری ملت ایران است

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: دوران دفاع مقدس اوج ایثار و فداکاری و مظهر وحدت ملت ایران است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان؛ خلیل احمد سلامی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: دوران دفاع مقدس در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران یک برهه مهم و طلایی محسوب می شود، به همین دلیل فراموش نکردن هشت سال دفاع مقدس توصیه‌ای است که همیشه رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با اقشار گوناگون بر آن تاکید دارند.
وی افزود: اگرچه در آن سالها دشمن بعثی تصور می کرد به دلیل برخورداری از حمایت‌ها و پشتیبانی‌ قدرت‌های جهان و همچنین دولت‌های مرتجع عرب در منطقه، به سرعت فاتح جنگ شده و به تمامی اهداف خود خواهد رسید، اما این ملت غیور ایران اسلامی بود که در دوران مقدس به باور «ما می‌توانیم» رسیدند و قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را در جنگ تحمیلی به دنیا ثابت کردند.
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: جامعه کارگری سیستان و بلوچستان در دوران دفاع مقدس همانند سایر عرصه ها حضور و مشارکت فعالی داشته است و 37 شهید را تقدیم آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.
سلامی گفت: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای بازخوانی جنگ برای نسل جوان و بهره گیری از درس ها و عبرت های آن دوران برای عبور از شرایط دشوار کنونی و غلبه بر جنگ اقتصادی دشمنان است.
وی اظهار کرد: دفاع مقدس محور اصلی وحدت مردم ایران است، به همین خاطر از حملات بی‌امان دشمن در امان نمانده است و با هر بهانه و مناسبتی، سوژه‌ تحریف و تقبیح دشمنان و وصله‌های داخلی‌شان قرار گرفته است، بنابراین باید در اولویت جهاد تبیین و روشنگری قرار گیرد.

کد خبر 1725282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha