زنگ مهر و مقاومت در مدارس استان زنجان به صدا درآمد

همزمان با اولین روز ماه مهر و به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، زنگ مهر و مقاومت با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولان استان زنجان در دبیرستان شاهد زینبیه زنجان به صدا درآمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در این مراسم اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور ۲۱۵ هزار دانش‌آموز در ۲ هزار و ۲۰۰ آموزشگاه سال تحصیلی خود را آغاز کردند.

علی اسماعیلی ادامه داد: امروز به برکت جمهوری اسلامی، به جایگاه رفیعی در حوزه تعلیم و تربیت دست یافته ایم، مدرسه کانون همه فضیلت ها، محور رشد و بالندگی و زمینه ساز تربیت و تعالی نسل کودک و نوجوان تراز انقلاب است.

وی با بیان اینکه تعداد دانش‌آموزان دختر نسبت به روزهای نخست انقلاب ۶۳۶ برابر شده است، گفت: دانش آموزان به عنوان سرمایه‌های اصلی کشور در اختیار آموزش و پرورش قرار دارند و باید در کنار خانواده، زمینه تربیت سالم و صحیح آنها در مدارس به نحوی شایسته فراهم شود.

اسماعیلی بر ضرورت تحقق، شعار « مدرسه قوی، ایران قوی» در تمامی مدارس تاکید کرد و گفت: مدارس ما در دولت مردمی سیزدهم باید به واحدی برای دستیابی به آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری تبدیل شوند.

کد خبر 1725297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha