دشمن برای وارونه جلوه دادن حقایق نظام اسلامی تلاش می‌کند

حجت‌الاسلام نکونام گفت: نباید از دشمن انتظار داشت که واقعیت‌های کشور را بدرستی تبیین کند بلکه دشمن کارش این است که مدام و مستمر حقایق نظام اسلامی را وارونه جلوه دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام امروز (شنبه ۱ مهر) همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در دبیرستان شهید رحمان استکی شهرکرد اظهار داشت: دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفته تا حقایق ایران اسلامی را وارونه جلوه داده و از این طریق ناامیدی و یاس را در بین مردم نفوذ دهد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد ادامه داد: مشکل امروز این است که دشمن به دنبال غیرواقعی جلوه دادن حقایق نظام اسلامی است و از تمام ظرفیت‌های موجود در این مسیر استفاده می‌کند.

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: یکی دیگر از نقشه‌های دشمن این است که با تفسیر نادرست حقایق کشورمان، بین نسل جوان و نظام شکاف ایجاد کند و آنها را با خود همراه سازد که باید نسبت به این موضوع هوشمندی خود را حفظ کرده و آموزش و پرورش نقش مهمی در این رابطه دارد.

حجت‌الاسلام نکونام به دانش‌آموزان و نسل جوان و نوجوان توصیه کرد تا تحت تاثیر جنگ رسانه‌ای دشمن قرار نگیرد و راه و مسیر درست که همان مسیر انقلاب اسلامی را در پیش بگیرند تا آسیبی متوجه آنها نشود.

وی با بیان اینکه در انقلاب یک حقیقت نورانی وجود دارد، یادآور شد: این حقیقت نورانی و معنوی حرکت انقلاب به سوی قله پیروزی را سرعت می‌دهد.

کد خبر 1725424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha