جشنواره بین المللی موسیقی نوای مهر از بزرگترین رویدادهای فرهنگی است

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه جشنواره بین المللی موسیقی نوای مهر از بزرگترین رویدادهای فرهنگی در ۴۵ سال گذشته است، گفت: در برگزاری این جشنواره میزبان ۱۰ کشور حوزه مقاومت هستیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، امروز(۱مهر)در جلسه هماهنگی مدیران شهرستان بنیاد شهید و امور ایثارگران با موضوع جشنواره بین‌المللی موسیقی نوای مهر، با قدردانی از زحمات همکاران بنیاد شهید به ویژه همکاری در اربعین امسال و برپایی موکب ها اظهارداشت: در حوزه اربعین بنیاد شهید استان لرستان در کشور و بین همه دستگاه ها حائز رتبه برتر شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با بیان اینکه دو کار ملی با عنوان کنگره شهدا که به زودی برگزار می شود و دیگری فراخوان مقاله ای که با عنوان مسائل اجتماعی ایران که تاکنون ۲۰۰ مقاله دریافت شده است، افزود: بنیاد شهید میزبان بوده و جشنواره در آبان ماه برگزار می شود.

وی جشنواره موسیقی نوای مهر را از دیگر برنامه ها خواند و گفت: این جشنواره سال گذشته در تهران به صورت ملی برگزار شد و امسال به صورت بین المللی به میزبانی استان لرستان برگزار می شود.

حجت الاسلام شاهرخی بیان کرد: ۱۱۴ اثر از کل دنیا به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است و در این جشنواره میزبان ۱۰ کشور حوزه مقاومت هستیم.

وی ادامه داد: از بزرگترین رویداد فرهنگی استان لرستان در ۴۵ سال گذشته برگزاری جشنواره بین المللی نوای مهر است.

کد خبر 1725444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha