تشکیل قرارگاه رزمایش رهروان شهدا

فرمانده سپاه شیروان گفت: قرارگاه رزمایش رهروان شهدا در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شیروان تشکیل شد.

علی دارابی، فرمانده سپاه شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهارکرد: پیشرفت ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف مرهون خون های پاک و مطهر شهدا و از خودگذشتگی های ایثارگران گرانقدر است.

 وی عنوان کرد: اقتدار، امنیت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدیون ‏رشادت و ایثارگری کسانی است که در طول انقلاب، جنگ تحمیلی و اکنون در محور مقاومت خالصانه در برابر فتنه ها و توطئه های استکبار جهانی، جان خود را در طبق اخلاص گذاشته اند.

 دارابی خاطرنشان کرد: رزمایش رهروان شهدا در هفته دفاع مقدس به مدت ۱۰ روز و با حضور و بهره گیری از ظرفیت مسئولان ادارات و نهادها و اقشار بسیج در شهرستان برگزار می شود که در قالب این رزمایش ۳۰ تیم دیدار و سرکشی از خانواده شهدا گروه بندی شده و در طول هفته دفاع مقدس ‌با خانواده های معظم شهدا دیدار خواهند کرد.

 فرمانده سپاه شیروان با اشاره به مقام و جایگاه والای شهدا بیان کرد: یاد و خاطره شهدا با وجود تمام فداکاری، رشادت ها و دلاورمردی های آنان در دوران دفاع مقدس و مقابله با دشمن هیچگاه از اذهان پاک نخواهد شد و امروز خانواده های این عزیزان آسمانی افتخار ایران اسلامی هستند و ما بر تک تک خود وظیفه می دانیم تا دیدار با آنان در اولویت برنامه ها قرار گیرد.

دارابی اضافه کرد: امروز باید ایثار و از خودگذشتگی های شهدا به نسل جوان بیان و بازگو شود زیرا که آنان از وقایع ارزشمند دفاع مقدس ناآگاه هستند و نباید اجازه دهیم فضای مجازی بر آنان سیطره کند و این اتفاقات بزرگ برای آنان ناشناخته بماند، بلکه باید طوری عمل کرد که خود آنان ادامه دهنده راه شهدا باشند.

کد خبر 1725458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha