مشارکت بیش از 850 موکب خدماتی و عزاداری به مناسبت برپایی عزاداری شهادت امام حسن عسکری(ع) در سامرا

شعبه موکب‌ها و شعائر حسینی وابسته به بخش امور فکری در آستان مقدس حرمین عسکریین(ع) از مشارکت بیش از 850 موکب خدماتی و عزاداری به مناسبت شهادت امام حسن عسکری(ع) در سامراء خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شفقناالعربی، احمد الجابری، مسئول شعبه موکب‌ها و شعائر حسینی وابسته به بخش امور فکری در آستان مقدس حرمین عسکریین(ع) گفت: این آستان به مناسبت شهادت امام حسن عسکری(ع) از روزهای گذشته از موکب‎‌های عزاداری و خدماتی استقبال می کند و به زائران این آستان خدمات ارایه می دهد.

وی افزود: این شعبه با هماهنگی و همکاری مسئولان امنیتی و پشتیبانی، مجوز ورود هیئت‌های عزاداری و خدماتی به شهر مقدس سامراء را آماده کرده است. این اقدام به منظور تسهیل در ورود و استقرار این موکب‌ها در اطراف حرمین شریفین برای ارایه خدمات و برپایی عزاداری انجام شده است.

الجابری افزود: این شعبه مشارکت بیش از 850 موکب عزاداری و خدماتی برای برپایی این مناسبت را ثبت کرده است.

وی ادامه داد: موکب‌های خدماتی در طول جاده منتهی به حرمین شریفین به ارایه خدمات لازم به زائران عزادار از جمله وعده غذایی و نوشیدنی اقدام می کنند.

شهر سامراء از چند روز پیش شاهد حضور میلیونی زائران از استان‌های مختلف عراق برای برپایی عزاداری شهادت امام حسن عسکری(ع) است.

کد خبر 1725466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha