112مسکن مددجویی افتتاح می شود|توزیع 8میلیارد ریال بسته تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند

معافی از ۳۱۳سری جهیزیه به ارزش ۱۱۰میلیارد ریال و توزیع ۸۰۰بسته لوازم التحریر به ارزش ۸میلیارد ریال بین مددجویان استان مازندران خبر داد و گفت: این کمک های مومنانه ذیل قرارگاه جهادی حاج عبدالله والی تامین و توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، میثم معافی-مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران در آئین اهدای ۳۱۳سری جهیزیه به ارزش ۱۱۰میلیارد ریال  و توزیع ۸۰۰بسته لوازم التحریر به ارزش ۸میلیارد ریال که در مصلی امام خمینی(ره) ساری برگزار شد، با بیان اینکه ایام فاطمیه کمیته امداد استان میزبان شهید گمنام خواهد بود، اظهار کرد: مکان احداث یادمان این شهید دوران دفاع مقدس به زودی گلنگ زنی می شود.

وی با بیان اینکه امسال باشعار خانه می سازیم، خانواده می سازیم به دنبال تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند هستیم، یادآورشد: امسال ۲۷۷سری در شهریور ماه، ۲۵۱سری جهیزیه در فروردین ماه جمعا به ارزش ۷۸میلیارد تومان جهیزیه به نوعروسان استان اهدا شد.

معافی اضافه کرد: در سالروز آغاز امامت و ولایت امام زمان(عج) نیز ۳۱۳سری جهیزیه به ارزش ۱۱۰میلیارد ریال به نوعروسان مازندرانی اعطا شده است.

وی با بیان اینکه سرانه دانش آموزی ۲میلیون تومان است، افزود:پیش بینی می شود ۴۰میلیارد تومان برای جشن عاطفه جمع آوری شود.

معافی با اشاره به اینکه مهرماه امسال ۱۱۲مسکن مددجویی تحویل می شود، گفت: ۷۰واحد مسکونی با همراهی بسیج سازندگی سپاه کربلا درحال احداث می باشد.

وی یادآورشد: هزار واحد مسکونی برای مددجویان دارای زمین با همراهی بسیج سازندگی سپاه کربلا احداث خواهد شد

تسهیلات اشتغال به دامادی که با مددجوی کمیته امداد ازدواج می کند پرداخت می شود، ادامه داد: همچنین به فرزندان خانواده های مددجوی استان تسهیلات فرزندآوری اعطا می شود.

کد خبر 1725578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha