انتشار مجله‌های محراب، امین و کرامت ویژه ائمه جماعات و امنای مساجد

نشریات محراب، امین و کرامت به همت مدیریت تولید محتوای معاونت جذب و آموزش مرکز رسیدگی به امور مساجد و جهت بهره‌برداری ائمه جماعات و امنای مساجد منتشر شد.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون‌های مساجد، معاونت جذب و آموزش مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران مجله های محراب، امین و کرامت، ویژه تابستان  ۱۴۰۲  را جهت بهره برداری ائمه جماعات، امناء و خدام مساجد منتشر کرد.

 بنابر گزارش پایگاه تخصصی مسجد، مجله «محراب» که ویژه ائمه جماعات طراحی و تدوین شده، حال و هوایی عاشورایی دارد. «مقاله حسین یعنی معنای فضیلت‌ها» را در بخش نخست «محراب» می‌خوانید. بخش پیشخوان به مروری بر بیانات مقام معظم رهبری، در دیدار مبلغان و طلاب حوزه‌های علمیه سراسر کشور پرداخته و پرونده «عاشورا» هم گفت‌وگوهایی با اساتید حوزه پیرامون عاشورا و قیام امام حسین علیه السلام دارد. «امام مسجد» و «دخترانه» دو بخش دیگر «محراب» هستند که مباحث اجتماعی پیرامون این دو موضوع را بررسی می کنند.

در مجله «امین» که ویژه اعضاء هیات امنای مساجد طراحی و تدوین شده، بخشهای «اندیشه»، «مدیریت» و «پرونده‌ی ویژه» با فضایی عاشورایی را در خود دارد. «پرونده‌ی ویژه» این مجله به مدیریت مراسم و راه های جذب نوجوانان به مراسمات مذهبی و همچنین به بررسی تخصصی محتوای ارائه شده از سوی وعاظ و مداحان می‌پردازد.

مجله «کرامت» ویژه خدام مساجد طراحی و تدوین شده است. در بخش آغازین این مجله نیز عاشورا محوریت دارد، مصاحبه با تعدادی از خادمین محترم مساجد هم بخش جذابی در این مجله است.

کد خبر 1725615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha