کارگاه های آموزشی امربه معروف و نهی از منکر جدی دنبال شود

حجت الاسلام مهدوی نیا با بیان اینکه کارگاه های آموزشی امربه معروف و نهی از منکر جدی دنبال شود، گفت: هدف از برگزاری کارگاه های آموزشی بالا بردن سطح علمی آمرین به مروف و ناهیان از منکر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام یونس مهدوی نیا، امروز(۳مهر)، در برگزاری کارگاه آموزشی ویژه آمرین به معروف و ناهیان از منکراظهارداشت: امر به معروف و نهی از منکر ریشه در فطرت، قرآن، آیات و روایات و عقل و اندیشه بشری دارد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان افزود: آموزش آمرین به معروف و ناهیان از منکر امری مهم برای نقش آفرینی در این حوزه است.

وی با تأکید بر ضرورت شیوه برخورد صحیح با مخاطبان در حوزه امربه معروف و نهی از منکر عنوان کرد: آمرین به معروف و نهایان از منکر باید شیوه برخورد صحیح را فرا بگیرند.

حجت الاسلام مهدوی نیا اظهارکرد: هدف از برگزاری کارگاه های آموزشی بالا بردن سطح علمی آمرین به معروف و ناهیان از منکر است.

وی در ادامه با بیان اینکه شیوه ساده امربه معروف و نهی از منکر تذکر لسانی است و این نیز انواع مختلفی دارد، گفت: تذکر لسانی از نصیحت شروع می شود و روش ها در این حوزه متفاوت است که باید به شیوه های مختلف توجه شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان با بیان اینکه دوره های آموزشی به صورت متداوم برگزار می شود، تاکید کرد: کارگاه های آموزشی باید به صورت جدی دنبال شود.

دراین کارگاه آموزشی شیوه های تذکر لسانی، نحوه تذکر دادن به منظور تقویت و تکمیل آموزش های لازم آمرین توسط اساتید و مربیان آموزشی تدریس شد.

کد خبر 1725685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha