رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز:

بیش از 400 مسجد استان البرز میزبان جشن های میثاق

جشن های مهدویت در ماه ربیع الاول تبیین کننده مقوله انتظار است
بیش از 400 مسجد استان البرز میزبان جشن های میثاق

حجت الاسلام ابراهیمیان با تبریک ایام میلاد ربیع الاول و اهمیت آن گفت: جشن های مهدویت در ماه ربیع الاول تبیین کننده مقوله انتظار است که اهم آن در مدارس برپا می شود.

حجت الاسلام علیرضا ابراهیمیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز با تبریک ایام میلاد ماه ربیع الاول گفت: جشن های مهدویت در ماه ربیع الاول تبیین کننده مقوله انتظار و ظهور است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: جشن های میثاق با حضرت مهدی(عج) همزمان با نهم ربیع الاول تا 17 ربیع الاول مصادف با میلاد حضرت محمد(ص) با هدف ترویج و تبیین نگاه مهدویت برپا می شود.

به گفته وی، بیش از 400مسجد در سطح استان البرز متولی برپایی جشن های امامت و ولایت در سطح استان البرز هستند، همچنین ویژه برنامه هایی اعم از نمایش های زورخانه ای، مداحی، مسابقه، همایش های روشنگری و تبیینی ، مداحی و ... با عنوان جشن های میثاق برپا می شود.

وی با بیان اینکه یوم الله نهم ربیع الاول تا میلاد با سعادت حضرت پیامبر اکرم(ص) فرصت توجه به مسئله مهدویت و انتظار و تجدید پیمان و میثاق با رسول خدا است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: متولیان و برنامه ریزان فرهنگی استان در قالب نشست های هم اندیشی و هم افزایی نسبت به برپایی ویژه برنامه های فرهنگی و معرفتی در این ایام فعالیت های موثری را انجام داده اند.

کد خبر 1725724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha