فعالیت 72 مدرسه همدل در خراسان شمالی

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: 72 مدرسه همدل با کمیته امداد امام خمینی(ره) این استان همکاری می کنند که 897 نفر از دانش آموزان تحت حمایت در این مدارس، مشغول به تحصیل هستند.

مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: در طرح مدارس همدل که با همکاری کمیته امداد و آموزش و پرورش انجام می‌شود، دانش آموزان نیازمند به صورت رایگان ثبت نام می‌شوند و از بابت هزینه‌های تحصیلی و دیگر برنامه‌های آموزشی هزینه‌ای از آنها دریافت نمی شود.

وی خاطرنشان کرد: طرح مزبور با هدف توسعه و ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در مدارس، ارتقاء کیفیت فعالیت‌های پرورشی و آموزشی مدارس، شناسایی و حمایت از دانش‌آموزان مستعد و علاقه‌مند به تحصیل در کمیته امداد اجرایی شده است.

الهی راد با بیان اینکه بیش از 14 هزار دانش آموز تحت پوشش این نهاد حمایتی هستند، عنوان کرد: در این طرح علاوه بر برگزاری کلاس‌های خصوصی و تقویتی برای دانش‌آموزان مورد حمایت، دوره‌های ورزشی و فرهنگی نیز در مدارس همدل اجرا می‌شود.

 مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی اضافه کرد: کمیته امداد این افتخار را دارد که از ابتدای تأسیس تاکنون خدمات ارزشمندی به نیازمندان ارائه داده و از جمله آن اجرای برنامه‌های فرهنگی و کمک به توانمندسازی فرهنگی خانواده‌های نیازمند است.

الهی راد بیان کرد: همچنین سرانه تحصیلی دانش آموزان پنج میلیون ریال در مقطع ابتدایی پایه اول، ۶ میلیون ریال مقطع ابتدایی پایه دوم، هفت میلیون ریال متوسطه اول و هشت میلیون ریال متوسطه دوم است که خیران و مردم نوعدوست استان می توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۶۱۰ و کد آسان پرداخت #۰۵۸*۸۸۷۷*برای مشارکت در پویش آینده ساز باشیم و تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان واریز کنند.

کد خبر 1725735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha