تایوان، سومین مقصد گردشگری مطلوب برای مسلمانان در جهان

بر اساس گزارش شاخص جهانی سفر مسلمانان در سال 2023، تایوان در میان مقاصد گردشگری کشورهای غیرسازمان همکاری اسلامی، درست پس از سنگاپور و بریتانیا در رتبه سوم قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « thesundaily»، «جیمز چانگ»، مدیر بخش مالی دفتر اقتصادی و فرهنگی تایپه در مالزی، گفت که دولت تایوان قصد دارد این کشور به یک مقصد گردشگری مطلوب برای مسلمانان تبدیل شود.

وی گفت که بر اساس گزارش شاخص جهانی سفر مسلمانان در سال 2023، تایوان در میان مقاصد گردشگری کشورهای غیرسازمان همکاری اسلامی، درست پس از سنگاپور و بریتانیا در رتبه سوم قرار دارد.

او گفت که تایپه، پایتخت تایوان، امسال نیز به عنوان امیدبخش ترین مقصد گردشگری مطلوب مسلمانان شناخته شد.

چانگ افزود: من فکر می کنم تبدیل شدن تایوان به یک مقصد گردشگری مطلوب برای مسلمانان به این دلیل است که تایوان یک کشور دموکراتیک است و به همه ادیان و نژادها احترام می گذارد و ما از محیط دموکراتیک در تایوان لذت بردیم.

وی همچنین گفت: ما از همه مهمانان خارجی که به تایوان می‌آیند، استقبال می کنیم تا از این محیط و جو در تایوان لذت ببرند.

در همین حال، «پاول پاو»، رئیس ملی انجمن گردشگری مالزی، گفت که تایوان تلاش‌های قابل توجهی برای بهبود محیطی که مطلوب مسلمانان برای سفر باشد، انجام داده است، که در افزایش تعداد مالزیایی‌هایی که هر ساله از این کشور بازدید می‌کنند، نمودار شده است.

او گفت: «تا آنجا که من می‌دانم، تایوان قصد دارد تا پایان سال 2023 تعداد بازدیدکنندگان از این کشور را به شش میلیون نفر برساند و من معتقدم این هدف قابل دستیابی است.

«نور ازلان ابوبکر»، مدیر دفتر کنوانسیون و نمایشگاه مالزی که زمانی برای ترویج گردشگری مالزی در تایوان مستقر بود، گفت که تلاش ها برای بهبود مستمر محیط مسلمان پسند این جزیره ملموس است.

وی افزود که این رویداد باعث افزایش تعامل و تشویق همکاری بین مالزی و تایوان خواهد شد.

Taiwan Mice Talk بخشی از برنامه Meet Taiwan است و ششمین سال از برگزاری آن در کوالالامپور است.

برنامه «از تایوان بازدید کنید» با موضوع «آغوش باز» در سال 2023 میلادی قصد دارد از طریق یک نمایشگاه پر جنب و جوش و تعاملی با بازیگران مطرح در صنعت گردشکری مالزی تعامل کند.

کد خبر 1725736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha