دفتر تبلیغات اسلامی براساس تقویت باورهای دینی و ایمانی مردم منطقه شکل گرفته است

امام جمعه ایرانشهر گفت: یکی از سیاست های و عواملی که باعث شددفتر تبلیغات اسلامی در این منطقه شکل گیرد تقویت باورهای دینی و ایمانی مردم منطقه بود که جا دارد توجه خاصی و ویژه ای به این منطقه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، مراسم معارفه رییس جدید شعبه جنوب شرق کشور با حضور حجت الاسلام والمسلمین روستا آزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، محمدعلی سلیمانی رییس اداره آموزش های کاربردی مبلغان، ائمه جماعات، روحانیون، طلاب، مسئولین و فرهنگیان در سالن همایش های دانشگاه ولایت شهرستان ایرانشهر برگزار گردید.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین روستا آزاد ضمن ابلاغ سلام و درود حجت الاسلام والمسلمین واعظی رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به مردم شهرستان ایرانشهر، فرارسیدن هفته دفاع مقدس و همچنین پیشاپیش فرارسیدن هفته وحدت و میلاد نبی مکرم اسلام (ص) را به مردم این دیار تبریک گفتند.
وی ضمن تبریک انتصاب رییس شعبه جنوب شرق اظهار داشت: از حجت الاسلام والمسلمین بامری که دعوت ما در دفتر تبلیغات اسلامی را پذیرفتند و دست یاری به ما دادند تقدیر و تشکر می کنیم.
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در این مراسم یادآور شد: جلسه تودیع و معارفه ای با حضور حجت الاسلام والمسلمین واعظی رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و نماینده مقام معظم رهبری در دفتر تبلیغات و معاونین و همچنین بصورت ویدئو کنفرانس با همکاران شعبه برگزار گردیده است و این جلسه اعلام برنامه های دفتر می باشد.
حجت الاسلام والمسلمین روستا ازاد در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حجت الاسلام والمسلمین مرحوم سجادی که نقش اول را در تربیت طلاب این منطقه بر عهده داشتند یاد همه مدیران و روسای سابق شعبه جنوب شرق را نیز گرامی داشتند.
در ابتدای این مراسم نیز حجت الاسلام والمسلمین بزمانی امام جمعه شهرستان ایرانشهر ضمن عرض خیر مقدم محضر همه مدعوین مراسم معارفه که از شهرهای دور و نزدیک در این مراسم شرکت کردند فرارسیدن هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی را گرامی داشت.
امام جمعه ایرانشهر افزود : مراسم معارفه مراسم پاسداشت خدمات و ارائه مطالبات پیش رو می باشد که باید به آنها پرداخته شود و کسانی که با دفتر تبلیغات و جریان تبلیغ سرو کار دارند در این مراسم حضور دارند که باید صمیمانه از آنها تشکر کنیم.
وی گفت: یکی از سیاست های و عواملی که باعث شددفتر تبلیغات اسلامی در این منطقه شکل گیرد تقویت باورهای دینی و ایمانی مردم منطقه بود که جا دارد توجه خاصی و ویژه ای به این منطقه شود.
حجت الاسلام والمسلمین  بزمانی در پایان ضمن تبریک انتصاب حجت الاسلام والمسلمین بامری ریاست شعبه جنوب شرق دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم بیان داشت: با رسالتی که بر دوش این نهاد در این منطقه قرار گرفته است باید با مدد خاص و ویژه ای با این شعبه همراه باشیم و این نهاد را یاری رسانیم.
در ادامه این مراسم اقای شه بخش معاون فرماندار ویژه شهرستان ایرانشهر ضمن عرض خیر مقدم محضر مدعوین و مهمانان ویژه از شهر مقدس قم در جهت همکاری با دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور اعلام آمادگی نمود.
در پایان این مراسم حجت الاسلام و المسلمین عیسی بامری ضمن عرض خیر مقدم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس از همه مبلغین و طلاب و روحانیون و همچنین همکاران که با شعبه حنوب شرق همکاری دارند تقدیر و تشکر کرد و به ایراد سخنرانی در راستای برنامه های پیش روی شعبه پرداخت.
لازم به ذکر است در پایان مراسم نیز حکم انتصاب حجت الاسلام والمسلمین عیسی بامری به ریاست شعبه جنوب شرق توسط محمدعلی سلیمانی مشاور ارشد رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برای مدعوین قرائت شد.

کد خبر 1725772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha