برای کسب توفیق در جبهه اقتصادی باید آرایش دفاع مقدسی به خود بگیریم

الله بداشتی با بیان اینکه امروز در شایسته یابی ها باید دقت کنیم اگر در عرصه نظامی موفق شدیم در عرصه اقتصادی هم موفق خواهیم شد اگر آرایش دفاع مقدسی را به خود بگیریم، گفت: شایسته سازی، شایسته گزینی و شایسته گماری باید در جبهه اقتصادی مورد توجه باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حمیدرضاالله بداشتی-مسئول سازمان بسیج کارگری و کارفرمایی کشور در همایش جهاد، ایثار و مقاومت جامعه کارگری و کارفرمایی در هشت سال دفاع مقدس که به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور فرمانده سپاه کربلا، معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و جمعی از کارگران غیور و زحمتکش دیار علویان در سالن همایش مرکز مخابرات استان مازندران برگزار شد، با بیان اینکه امروز عرصه کار و تلاش و سنگر داری را کارگران عزیز، بصیر و وفادار ایران اسلامی را درحال انجام هستند، اظهار کرد: حمایت از تولید و کار اولویت اصلی دولت است.

وی با بیان اینکه مهار تورم و رشد تولید شعار راهبردی سال نو مقام معظم رهبری است، گفت: تورم مهار نخواهد شد مگر اینکه تولید رشد کند تولید رشد پیدا نخواهد کرد مگر اینکه کارگران نقش آفرین باشد که تقویت این نقش آفرینی نیازمند حمایت از کارگر است.

الله بداشتی با بیان اینکه در جنگ ترکیبی دشمن تمام تلاش خود را معطوف تضعیف روحیه امید کارگران از نظام کرد و خواست کارگران از تولید فاصله بگیرند و به صف ناراضی ها بپیوندند، افزود: دشمن با شعار زن، زندگی و آزادی به دنبال فریب نسل نو است تا طومار نظام مقدس جمهوری اسلامی را درهم بپیچید.

وی با بیان اینکه دانش آموزان و دانشجویان براین باورند که با اتکا به توان داخلی می توان درمقابل دسیسه های دشمن پیروز شد، ادامه داد: دشمن در حوادث سال گذشته سیلی محکمی از نسل نو و آینده ساز انقلاب اسلامی خورد.

الله بداشتی با بیان اینکه کارگران از جنس انقلاب هستند، گفت: به فرموده رهبری کارگران وفادارترین اقشار به انقلاب هستند.

وی با بیان اینکه سیاستمداران به این باور رسیده اند که در عرصه بین المللی جمهوری اسلامی یک بازیگر اصلی است و باید این نظام را به رسمیت بشناسند، افزود: امروز با تعهد و تخصص در عرصه بازدارندگی از قدرت نظامی مقتدری برخورداریم که دشمن از آن می هراسد.

الله بداشتی با بیان اینکه خودباوری یکی از ویژگی های ملت شریف ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس بود، گفت: رزمندگان ایران اسلامی با ولایت پذیری، مردم باوری، خداباوری، تعهد، تخصص و ایمان در مقابل رژیم بعث تا بن دندان مسلح پیروز میدان شدند.

وی خاطرنشان شد: امروز در شایسته یابی ها باید دقت کنیم اگر در عرصه نظامی موفق شدیم در عرصه اقتصادی هم موفق خواهیم شد اگر آرایش دفاع مقدسی را به خود بگیریم.

الله بداشتی با بیان اینکه دفاع مقدس به فرموده رهبری گنج بود، گفت: شایسته سازی، شایسته گزینی و شایسته گماری باید در جبهه اقتصادی مورد توجه باشد.

به گزارش شبستان، در پایان این همایش که به همت سازمان بسیج کارگری و کارفرمایی سپاه کربلا برگزار شد، از خانواده های معظم شهدای جامعه کارگری ، فرماندهان برتر حوزه های مقاومت بسیج کارگری ، بانوان نمونه و کارگران شاخص صنف های مختلف، کارگران قهرمان و مدال آور، کارآفرینان برتر و کارگران و گروه های جهادی شاخص جامعه کارگری و کارفرمایی استان مازندران تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

کد خبر 1725828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha