امربه معروف و نهی از منکر ترک شدنی نیست

حجت الاسلام شمسی فر با بیان اینکه امربه معروف و نهی از منکر ترک شدنی نیست، گفت: باید هوشیار بود اگر این مهم فراموش شود در جبهه جنگ فرهنگی دشمن پیروز میدان خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام یونس مهدوی نیا، امروز(۵مهر)، در جلسه ستاد امربه معروف و نهی از منکر لرستان که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، با اشاره به آیه شریفه«یُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ وَالْیَوْمِ الْآخِرِ وَیَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَیَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنْکَرِ وَیُسَارِعُونَ فِی الْخَیْرَاتِ وَأُولَٰئِکَ مِنَ الصَّالِحِینَ، اظهارداشت: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه ای همگانی است.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر لرستان با بیان اینکه امربه معروف و نهی از منکر ترک شدنی نیست، افزود: اگر زمانی این فریضتین فراموش شود، دین از بین می رود و هیچ واجبی اقامه نخواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین مهدوی نیا با بیان اینکه شیاطین در صدد هستند تا با اجرای نقشه ای در این زمینه و در هر حال پیروز میدان باشند، خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال رواج ناهنجاری ها و کمرنگ اردن ارزش های دینی است.

وی با تاکید بر ضرورت هوشیاری در برابر توطئه های دشمن، خاطرنشان کرد: اگر رفتاری از کسی سر زند که تنش والتهاب در جامعه را به همراه داشته باشد و جامعه دچار هرج ومرج ونا امنی گردد؛ آنان پیروز میدان خواهند بود.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر لرستان با بیان اینکه اگر به بهانه عدم ایجاد التهاب وثبات و امنیت در جامعه کسانی امر به معروف و نهی از منکر را ترک کنند باز هم آنان به هدف خود رسیده اند، تاکید کرد: باید تدبیری اندیشید که هیچ یک از این دو موفقیت برای دشمن به دست نیاید.

کد خبر 1725869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha