طرح دانش‌آموزی «بنیان مرصوص» به همت کانون فرهنگی هنری مشفقین اجرا می‌شود

کانون فرهنگی هنری مشفقین اردبیل، با راه‌اندازی و اجرای طرح دانش‌آموزی «بنیان مرصوص» دو مولفه جهاد تبیین و زکات علم را در مدارس معرفی و نهادینه می‌کند. از ویژگی‌های این طرح تدریس آیت‌الله عاملی، نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل است.

«محمدرضا توانا» در گفت وگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، از اجرای طرح دانش‌آموزی «بنیان مرصوص» به همت کانون فرهنگی هنری مشفقین اردبیل خبر داد.

مدیر کانون فرهنگی هنری مشفقین اردبیل افزود: این طرح با تدریس و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین «سید حسن عاملی»، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری مشفقین با بیان اینکه در این برنامه دانش آموزان منتخب مدارس حضور دارند، خاطر نشان کرد: ذیل این طرح قرار است دو طرح دیگر با عناوین «جهاد تبیین» و زکات علم» نیز اجرایی شود؛ در واقع ما در صدد تحقق این مساله هستیم که از مسیر فعالیت های مسجدی، دو مولفه یاد شده به دانش آموزان در مدارس ارایه شود.

وی افزود: با توجه به اینکه کانون فرهنگی هنری مشفقین با شبکه ای از مدارس استان مرتبط است و تلاش دارد که فعالیت های مسجدی را در سطح مدارس اردبیل معرفی کند، در نتیجه اقدام به برگزاری این دوره کرده است؛ البته ما برای شرکت کنندگان در این دوره ها پشتیبانی های درسی نیز ارائه می کنیم.

توانا در پایان اظهار کرد: طرح بنیان مرصوص امروز (پنجشنبه، مهرماه) ساعت ۱۶ در محل مصلی اردبیل با حضور امام جمعه استان و تنی چند از شخصیت ها و سخنرانان مطرح کشوری آغاز به کار می کند.

کد خبر 1725875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha