عبدالملک حوثی : جنگ نرم با هدف سلطه بر امت اسلام است

رهبر انصارالله یمن در سخنانی به مناسبت میلاد پیامبر(ص) گفت: برخی از نظام های اروپایی می خواهند با نفوذ در میان مسلمانان آنان را مهار کنند و جنگ نرم با هدف سلطه بر امت اسلام است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از العالم، عبدالملک بدر الدین الحوثی رهبر انصارالله یمن در سخنانی به مناسبت میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) گفت: جنبش لابی یهودی صهیونیستی در جهان و بازوهایش در آمریکا و رژیم صهیونیستی و برخی از نظام های اروپایی و اذنابشان می خواهند با نفوذ در میان مسلمانان آنان را مهار کنند.

وی افزود: دخالت دشمنان به حدی رسیده که حتی در شیوه های آموزشی کشورهای اسلامی و عربی مانند عربستان سعودی دخالت کرده و اقدام به حذف آیات قرآن از کتاب های درسی کرده اند چرا که یهودیان از این آیات به شدت خشمگین هستند.

حوثی با اشاره به سالگرد میلاد پیامبر (ص)، گفت: مردم یمن با این مناسبت بر اساس اهمیت و عظمتش تعامل می کنند به این دلیل که از عظیم ترین مناسبتهاست.

وی اظهار داشت: منابع مردم یمن دهها سال است که غارت شده و از آن برای خدمت به مردم استفاده نشده و مسئولین فقط در زمینه استفاده از آن به نفع مردم وعده داده اند.

حوثی همچنین گفت: برخی از شخصیتهای حزبی ثروت هنگفتی اندوخته اند و از آن در امارات، مصر، ترکیه و بقیه کشورهای جهان استفاده می کنند.

وی ادامه داد: برخی از مسئولین حکومت سابق به دروغ برای مردم یمن اشک تمساح می ریزند اما همزمان در صف دشمن هستند و در ریخته شدن خون مردم این کشور سهیمند.

کد خبر 1725886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha