همایش «دکترین مهدویت منطقه کاشان» در فرهنگ‌سرای فیض کاشانی برگزار می شود

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از برگزاری همایش «دکترین مهدویت منطقه کاشان» در راستای ترویج فرهنگ مهدویت در فرهنگ‌سرای فیض کاشان خبر داد.

محمدعلی فرجی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: با توجه به اهمیت بحث مهدویت و با تاکید بر فراهم شدن زمینه‌های شناخت صحیح از امام عصر(عج) و ایجاد جامعه مهدوی در عصر غیبت از برگزاری همایش«دکترین مهدویت منطقه کاشان» در فرهنگ‌سرای علامه فیض کاشانی برگزار می شود.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان افزود: این همایش در راستای ترویج فرهنگ مهدویت و انتظار و همچنین ارائه مباحث تخصصی مهدویت، پنج‌شنبه ۶ مهر ماه ساعت ۱۹ با حضور حجت الاسلام سید سعید حسینی، نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان و با شرکت طلاب، دانشجویان و علاقه‌مندان به مباحث انتظار با همکاری مشترک سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و مرکز مهدویت منطقه کاشان برگزار می‌شود.

فرجی با بیان اینکه این برنامه به منظور بیان ضرورت مباحث مهدویت و همچنین مهدویت و غرب اجرا می‌شود، خاطر نشان کرد: حجت الاسلام محمدمهدی حائری‌پور، عضو هیئت علمی مؤسسه آینده روشن و حجت الاسلام زهیر دهقانی آرانی، استاد و کارشناس مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم و رسانه ملی از سخنرانان این همایش خواهند بود.

وی افزود: حجت الاسلام و المسلمین علی اصغر قرائتی مدیر مرکز مهدویت منطقه کاشان هم در این برنامه گزارش فعالیت‌های مرکز را ارائه خواهد کرد.

همایش «دکترین مهدویت منطقه کاشان» در فرهنگ‌سرای فیض کاشانی برگزار می شود

کد خبر 1725890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha