نشست فعالان قرآنی پیرامون برنامه تلویزیونی محفل برگزار شد

نشست فعالان قرآنی پیرامون برنامه تلویزیونی محفل با حضور دست‌اندرکاران برنامه، اساتید و فعالان قرآنی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، نشست فعالان قرآنی پیرامون برنامه تلویزیونی محفل با حضور دست‌اندرکاران برنامه، اساتید و فعالان قرآنی برگزار شد. در این نشست که سه‌شنبه ۴ مهر ماه از ساعت در سالن جلسات سازمان دارالقرآن الکریم برگزار شد، آقایان هاشمی گلپایگانی تهیه‌کننده، حشمتی و ربیعی کارگردان و دیگر دست‌اندرکاران برنامه محفل و تعدادی از اساتید و فعالان قرآنی از جمله آقایان خواجوی، خواجه‌پیری، قره‌شیخلو، یار احمدی، ابوالقاسمی، بحر العلوم، حجج اسلام: حسینی، صبوحی، لیمویی، برزگر، محبوبیان و... حاضر شدند و به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود در مورد این برنامه پرداختند.

هاشمی گلپایگانی تهیه کننده محفل در این نشست ضمن تشکر از برگزار کنندگان نشست افزود: الحمدالله جلسه ای داشتیم با اهالی قرآن و مسئولین قدیمی و جدید سازمان دارالقرآن الکریم که در این نشست نکات مثبت و منفی ای گفته شد که انشاءالله سعی می‌کنیم برای ارتقاء برنامه ی محفل در فصل جدید به کار ببندیم و در کنار آن افزایش تجربه ای داده باشیم.

در پایان حجت الاسلام تقی زاده، رئیس سازمان دارالقرآن کریم، ضمن تشکر از مدعوین جلسه و اساتید قرآنی برای تیم سازنده برنامه محفل آرزوی موفقیت و نسبت به همکاری تنگاتنگ و نزدیک جامعه قرآنی کشور و تیم سازنده محفل ابراز امیدواری کرد.

کد خبر 1725914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha