دانش آموزان شیروانی، قرآن کریم را تکریم کردند

مدیر آموزش و پرورش شیروان گفت: دانش آموزان دبستان شاهد 2 حضرت رقیه(س) در اقدامی به صورت دسته جمعی در پاسخ به هتک حرمت قرآن، این کتاب آسمانی را تکریم کردند.

فرامرز شجاعی، مدیر آموزش و پرورش شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: این دانش آموزان از پایه های اول تا ششم با در دست داشتن قرآن کریم هرگونه توهین و اهانت از سوی کشورهای خارجی را اقدامی ناشایست دانسته و سوگند یاد کردند جز این کتاب دینی آسمانی چیز دیگری فرستاده نشده و همیشه از آن پیروی خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: از سال گذشته تاکنون با وجود چندین بار اهانت دشمنان به قرآن کریم، مدارس و دانش آموزان سطح شهر و روستا نسبت به این رفتار زشت و وقیح واکنش نشان دادند و برای تکریم آن با دلنوشته، مقاله، یادداشت و نصب آن در تابلوی اعلانات مدارس انزجار خود را از این موضوع اعلام کردند.

مدیر آموزش و پرورش شیروان ضمن تاکید بر این که چنین اقداماتی افتخار بزرگ است، بیان کرد: مسئولان و معلمان تربیتی و خصوصا والدین دانش آموزان باید بیشتر در خصوص اهمیت قرآن و نقش و جایگاه آن در زندگی مسلمانان با فرزندانشان صحبت کنند تا فرهنگ سازی عمیقی صورت گیرد و مبادا با تبلیغات دشمن در فضای مجازی شاهد کم رنگ شدن اعتقادات دینی نسل جدید باشیم.

کد خبر 1725927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha