ائمه جماعات در تمامی زمینه های فرهنگی و دینی فعال باشند

حجت الاسلام کاکاوند با اشاره به نقش ائمه جماعت در امور، گفت: ائمه جماعات باید در تمامی زمینه های فرهنگی و دینی فعال باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، حجت الاسلام رضا کاکاوند در نشست ائمه جماعات و مسئولین فرهنگی صنعت برق استان مرکزی بابیان اینکه صنعت برق، صنعتی پرافتخار است که در طول چهار دهه رشد چشمگیری داشته و در اکثر زمینه‌ها خودکفا شده است، گفت: ائمه جماعات باید در تمامی زمینه های فرهنگی و دینی فعال باشد.

مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت توانیر در ادامه به اهمیت سواد رسانه اشاره کرد و افزود: داشتن سواد رسانه امر مهم است چرا که امروز شبکه های اجتماعی به راحتی در دسترس همگان هستند و این شبکه ها روز به روز ابعاد گسترده‌تر و پیچیده‌تری پیدا کرده و نداشتن سواد رسانه باعث می شود تا عامه مردم بدون تحقیق و با خواندن مطالب دروغ و فاقد ارزش علمی تحت تاثیر قراربگیرند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت برگزاری دوره های آموزشی مدیریت مصرف، برای ائمه جماعات تاکید کرد و ادامه داد: این دوره ها برای همگان ضروری است و باید آگاهی بخشی در جامعه بیش از پیش انجام شود.

این مقام مسئول همچنین با بیان اینکه مدیران و کارکنان صنعت برق با تلاش های شبانه روزی توانستند برق پایدار در روزهای گرم تابستان را برای مردم را به ارمغان آورند، میانگین سنی ائمه جماعت  استان مرکزی ۴۵سال است و تولید محتواهای رسانه ای خلاق و نوین در حوزه های مختلف توسط ائمه جماعات ضروری است.

کد خبر 1725960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha