برگزیدگان مسابقه حفظ جزء سی قرآن کریم تقدیر شدند

اسدی ضمن تقدیر از شرکت کنندگان در مسابقه قرآن کانون گفت: نفرات برتبر مسابقه حفظ جزء سی قرآن کریم تقدیر شدند.

حمیدرضا اسدی، با اشاره به فعالیت های کانون فرهنگی هنری شهید مطهری، مسجد سید الشهدا(ع)، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان مرکزی گفت: ترویج و تبیین فرهنگ و معارف قرآنی و تشویق جوانان به انس با قرآن یکی از مهمترین برنامه های کانون است.

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید مطهری، مسجد سید الشهدا(ع) با اشاره به اینکه برنامه حف جزء سی قرآن کریم یکی از برنامه های کانون در اوقات فراغت تابستان سال جاری بود، افزود: خوشبختانه این برنامه با استقبال گسترده از سوی اعضای کانون روبرو شد.

وی با تاکید بر اینکه مهمترین هدف این مسابقات انس بیشتر جوانان و نوجوان عضو کانون با قرآن کریم بود، بیان کرد: این دوره از مسابقات در رده سنی نونهالان و در طول تابستان برگزار شد.

اسدی با اشاره به اینکه شرکت کنندگان در این مسابقه در دوره آموزشی که با همکاری موسسه قرآنی دارالقرآن کریم , زیر نظر دکتر محمد باقری برگزار شدحضور داشتند، ادامه داد: دوره آموزشی و مسابقه حفظ جزء یک قرآن کریم نیز به زودی شروع خواهد شد.

مسئول کانون فرهنگی هنری شهید مطهری، مسجد سید الشهدا(ع) خمین، با بیان اینکه در کنار حفظ قرآن کریم فعالیت های قرآنی دیگری قرائت، آموزش صوت و لحن  و ... نیز در کانون برگزار می شود، ادامه داد: این کانون برنامه های متنوع و زیادی در ایام مختلف به ویژه در مناسبت ها برگزار می کند

وی همچنین به برگزاری کلاس های مهارتی و تربیتی نیز اشاره کرد و گفت: علاوه بر آموزش قرآن کریم، آموزش رایانه، زبان های خارجی و ... که بیشتر مخصوص نونهالان هست در طول سال به ویژه در تابستان برگزار می شود و آموزش زبان انگلیسی و برنامه نویسی هم برای جوانان داریم.

اسدی با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود ۲۵ نفر عضو فعال نونهال داریم، اظهار کرد:جذب جوانان به مسجد از مهمترین فعالیت های کانون است.

کد خبر 1725970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha