اجرای طرح ارمغان مهر توسط جمعیت هلال احمر اندیمشک

نیل‌ساز، گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، اعضای داوطلب و جوانان جمعیت هلال احمر اندیمشک اقدام به توزیع بیش از ۱۰۰ بسته لوازم‌التحریر میان دانش‌آموزان کم‌برخوردار کردند.

امین نیل‌ساز، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان اظهار کرد: پاییز با مهربانی ماه مهر آغاز و محصلین با شور و ذوق اقدام به تهیه لباس فرم و لوازم مدرسه کرده‌اند و قدم در راه علم‌آموزی به مدرسه می‌گذارند.

رئیس جمعیت هلال احمر اندیمشک، افزود: در همین راستا اعضای داوطلب و جوان هلال احمر اندیمشک در اقدامی خداپسندانه با تهیه ۱۰۰ بسته لوازم‌التحریر، ۱۰ عدد کیف و ۳۰ دست لباس فُرم مدارس، لبخند را بر لبان دانش‌آموزان نیازمند و کم‌برخوردار آوردند و به مناسبت آغاز سال تحصیلی دل این دانش‌آموزان را شاد کردند.

وی اذعان کرد: با وجود خیرین و استفاده از ظرفیت‌های موجود، این طرح‌ها از جمله تهیه و توزیع لوازم‌التحریر و بسته‌های حمایتی، بهداشتی و غذایی به لطف پروردگار متعال ادامه خواهند داشت.

نیل‌ساز، در ادامه تصریح کرد: کانون‌های شاخه آزاد خواهران و کانون روستایی قلعه مختار واحد جوانان هلال احمر شهرستان اندیمشک با همکاری فنی حرفه‌ای در تابستان امسال کلاس‌های مفید و کارآفرینی در قالب شوق رویش ویژه جوانان در محل کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای برگزار کردند.

وی عنوان کرد: بیش از ۴۰ نفر از جوانان پرشور در این کارگاه‌های آموزشی و کارآفرینی مربیگری مهد کودک، شیرینی پزی و کامپیوتر حضور مستمر داشتند که پس از پایان دوره هنرآموزان در آزمون شرکت کرده و با قبولی در دوره مربوطه مدرک معتبر فنی حرفه‌ای را دریافت خواهند کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر اندیمشک، بیان کرد: اعضای بشردوست، آینده‌سازان این مرز و بوم تلقی می‌شوند که باید ارگان‌های همکار با برنامه‌ریزی درست در محقق‌سازی این مهم کوشا باشند.

وی با اشاره به مشارکت فعال بانوان مهرورز هلال‌احمر اندیمشک در مسابقات ویژه هفته دفاع مقدس بیان کرد: مسابقات طناب کشی ویژه بانوان ادارات شهرستان برگزار شد که اعضا و پرسنل بانوی هلال احمر ضمن شرکت در این مسابقات توانستند مقام اول را کسب کنند.

نیل‌ساز، ادامه داد: تیم دادرس جمعیت هلال احمر شهرستان اندیمشک در رقابت با ۲۸ تیم از سراسر کشور توانست با کسب مقام سوم کشوری بدرخشد و به همین جهت از مربی و دانش‌آموزان نمونه این تیم با حضور اعضای شورای اجرایی در هلال احمر این شهرستان تقدیر به عمل آمد.

وی خاطر نشان کرد: مربیان برجسته شهرستان اندیمشک همچون سال‌های گذشته با پرورش دانش‌آموزان نمونه دادرس، در حال افتخارآفرینی در سطح کشور هستند.

کد خبر 1725972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha