توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی میان نیازمندان توسط بچه‌های مسجد صاحب‌الزمان(عج)

همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز امامت امام عصر(عج) و سالروز ازدواج پیامبر(ص) و حضرت خدیجه کبری (س) ۲۰۰ بسته معیشتی از سوی مسجد صاحب الزمان (عج) و کانون فرهنگی هنری شهید کچویی میان نیازمندان توزیع شد.

خبرگزاری شبستان،  گروه مسجد و کانون های مساجد، همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و آغاز امامت امام عصر عج الله و سالروز ازدواج حضرت رسول (ص) و حضرت خدیجه کبری (س) تعداد ۲۰۰ بسته معیشتی از سوی مسجد صاحب الزمان (عج) و کانون فرهنگی هنری شهید کچویی و به همت خیرین محل میان نیازمندان شناسایی شده و خانواده های کم برخوردار توزیع شد.

این کمک مومنانه در راستای ارائه خدمات معیشتی به نیازمندان و با هدف محرومیت زدایی و حمایت از خانواده های کم برخوردار توسط موسسه خیریه حضرت خدیجه (س) و گروه جهادی و مرکز نیکوکاری ترنم ظهور مسجد صاحب الزمان (عج) صورت گرفته است.

این بسته های معیشتی شامل اقلام ضروری مانند برنج ایرانی (۱۰ کیلو)، حبوبات (نخود، لپه)، روغن، رب گوجه و ماکارونی است که به مناسبت اعیاد ربیع الاول میان نیازمندان توزیع شد.

توجه به اهداف تربیتی و اجتماعی رزمایش های همدلی و کمک مومنانه در کنار اهداف مالی و جمع آوری کمک های نقدی در مناطق شهری می تواند بسیاری از آسیب های اجتماعی و اقتصادی خانواده های بی بضاعت را بهبود ببخشد.

کد خبر 1725999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha