هم اندیشی جشنواره استانی تئاتر محور نشست شورای سیاستگذاری تئاتر جنوب کرمان

امروز دومین نشست هم اندیشی شورای سیاست گذاری تئاتر جنوب کرمان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز دومین نشست هم اندیشی شورای سیاست گذاری تئاتر جنوب کرمان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برگزار شد.

حجت الاسلام سید احمد حسینی در این نشست، گفت: امسال چهاردهمین جشنواره استانی تئاتر جنوب کرمان در شهرستان کهنوج با حضور گروه های تئاتر هشت شهرستان برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان ابراز کرد: این جشنواره در نیمه اول آبان ماه به مدت ۲ روز با هدف تمرکز دایی فعالیت های فرهنگی و هنری از مرکز در کهنوج برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه سال آینده جشنواره استانی تئاتر باید متفاوت تر از امسال برگزار شود، اظهار کرد: از هم اکنون باید برای جشنواره سال آینده برنامه ریزی کنیم.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به وجود استعدادهای هنری در جنوب کرمان خاطرنشان کرد: این استعدادها باید شناسایی شوند و سپس پرورش یابند و یکی از برنامه های جشنواره تئاتر استانی جنوب کرمان در سال آینده باید تحقق این مهم باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: در همین راستا نیاز است تا کارگاه های آموزشی برای پرورش استعدادهای هنری هنرمندان برگزار شود.

کد خبر 1726007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha