کوچک جلوه دادن دستاوردهای انقلاب کار دشمن است

آیت الله فلاحتی کوچک جلوه دادن دستاوردهای انقلاب را کار دشمن دانست و گفت: یکی از دلایل ریزش برخی انقلابیون تفکر و نگاه مادی‌گرای آنان نسبت به انقلاب و دفاع مقدس بود.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی_نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت عصر امروز(چهارشنبه، ۵ مهر) در یادواره شهدای جهاد و گردهمایی سنگرسازان بی‌سنگر استان گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی هدیه خدا به امت اسلامی و ملت ایران بود گفت: هیچ روزگاری را به‌زیبایی دوران جنگ و انقلاب نمی توان در تاریخ ایران یافت.  

وی دوران هشت ساله جنگ تحمیلی را دوران پرافتخار و نورانی توصیف کرد و افزود: ما در آن دوران شاهد جغرافیای عقیدتی بودیم.  

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه ملت فهیم ایران با جانفشانی خود در میدان نبرد و در پشت جبهه‌ها تلاش کردند تا یک وجب از این خاک به دست دشمن نرسد، از، این رو آن دوران، دوران طلایی ما بود.

وی با بیان اینکه مردان و زنانی که از این امتحان سرافراز بیرون آمدند، اهداف انقلاب را فهمیدند و تا پای جان از آن صیانت کردند اظهار کرد: اما انسان‌هایی هم بودند که اگر چه از ابتدا با انقلاب همراه بودند اما در میانه راه مردود شدند و ریزش کردند.

آیت الله فلاحتی تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی حکومت منحوس شاهنشاهی ساقط شد و مردم و انقلابیون واقعی در سایه دین خدا به زندگی سعادتمندانه رسیدند.  

وی با بیان اینکه یکی از دلایل ریزش برخی انقلابیون تفکر و نگاه مادی‌گرای آنان نسبت به انقلاب بود، ادامه داد: جنگ تحمیلی میدان مبارزه ۲ لشکر ایمان و کفر بود و بی شک کسی پیروز است که در این عرصه فقط خدا را در نظر بگیرد.

آیت الله فلاحتی اذعان کرد: خیلی‌ها امروز درد دین ندارند ولی اگر به دنبال سعادت اخروی هستیم باید انقلاب را برای خدا و ارزش‌های متعالی دین بخواهیم.

وی ادامه داد: میدان جهاد همچنان باز است و جهادگران می بایست همان روحیاتی که در دوران دفاع مقدس داشتند را در خود حفظ کرده و بدانید رزمنده واقعی پیرو رهبری و ولایت هیچ وقت دچار لرزش نمی شود.  

آیت الله فلاحتی، جهاد امروز را جهادی گسترده‌تر و سخت‌تر تحت عنوان «جهاد تبیین» دانست که پیش‌روی ماست و افزود: جهادگران سعی کنند اندیشه‌های پاک و تجربه‌های حضور در جبهه‌ها را به نسل معاصر انتقال دهند.

وی کوچک جلوه دادن دستاوردهای انقلاب را کار دشمن دانست و بیان کرد: دشمن به‌دنبال تطهیر چهره پهلوی است و می‌خواهد دفاع و ایستادگی مقابل دشمن را اشتباه نشان دهد.  

آیت‌الله فلاحتی تلاش برای نشان دادن اقتدار و موفقیت های ایران و ایرانی را ضروری خواند و گفت: اخیراً تعدادی از جوانان در حوزه پزشکی به نوآوری خوبی رسیدند اما دشمن این موفقیت‌ها را در سکوت خبری قرار می‌دهد و می خواهد با پمپاژهای تبلیغاتی، خود را دلسوز مردم جلوه می‌دهد اما ما می بایست خدمات انقلاب، فرهنگ شهادت و دفاع مقدس و موفقیت هایی که بعد از آن به دست آوردیم را به نسل های جدید نشان دهیم و آنان را با آنچه که عزت و افتخار است آشنا کنیم.  

نماینده ولی‌فقیه در گیلان متذکر شد: کوچه و پس کوچه‌های شهرمان مزین به‌نام شهداست و شایسته نیست که شاهد کشف حجاب ها و بی‌عفتی باشیم بلکه باید قدردان خون های پاک شهدا و مقاومت ایثارگران و خانواده هایشان باشیم.

کوچک جلوه دادن دستاوردهای انقلاب کار دشمن است

کوچک جلوه دادن دستاوردهای انقلاب کار دشمن است

کوچک جلوه دادن دستاوردهای انقلاب کار دشمن است

کوچک جلوه دادن دستاوردهای انقلاب کار دشمن است

کوچک جلوه دادن دستاوردهای انقلاب کار دشمن است

کد خبر 1726032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha