ستاد کانون های مساجد با اداره کل منابع طبیعی جنوب کرمان تفاهم نامه همکاری امضا کرد

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان با مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان به منظور همکاری دو جانبه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان با مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان به منظور همکاری دو جانبه دیدار و گفتگو کرد.

قاسم رحیمی نیا در این دیدار، گفت: به منظور ضرورت فراگیر شدن ترویج فرهنگ منابع طبیعی از طریق بهره گیری درست و اصولی از قابلیت ها و توانمندی های مردمی و توانمند سازی جوامع محلی به ویژه جوانان مسجدی در نظر داریم از ظرفیت های مردمی کانون های مساجد در قالب انعقاد تفاهم همکاری بهره ببریم.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان ابراز کرد: جلب مشارکت اعضای کانون های مساجد در فعالیت‌های داوطلبانه و بشر دوستانه مرتبط با فرهنگ، حفظ، احیاء، توسعه و ترویج منابع طبیعی و مشارکت در راستای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت از مفاد این تفاهم نامه خواهد بود.

وی اضافه کرد: همکاری مشترک و هم افزایی در راستای ماموریت ها و وظایف طرفین، آشنایی و زمینه سازی اعضای علاقه مند، جوانان مسجد با چالش های منابع طبیعی و محیط زیست، همکاری در انجام فعالیت های حفاظت، احیا و توسعه منابع طبیعی، تقویت روحیه تعاون و مسئولیت پذیری اجتماعی بخش دیگری از مفاد این تفاهم نامه است.

رحیمی نیا اظهار کرد: اعضای کانون های مساجد می توانند به عنوان همیاران طبیعت بازویی برای ما در حفظ عرصه های منابع طبیعی باشند و می توانیم به آنها کارت همیار طبیعت اهدا کنیم.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان خاطرنشان کرد: علاوه بر این در راستای انعقاد تفاهم نامه همکاری این آمادگی را داریم که پایگاه های منابع طبیعی را با شعار هر کانون یک پایگاه منابع طبیعی در کانون های فرهنگی هنری مساجد راه اندازی کنیم.

کد خبر 1726047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha