توزیع 10 بسته تحصیلی به همت کانون شهید اکبرزاده طبس

غلامی گفت: به مناسبت آغاز سال تحصیلی، 10 بسته تحصیلی به ارزش 50 میلیون ریال به همت کانون فرهنگی هنری شهید اکبرزاده و مشارکت خیرین بین دانش آموزان نیازمند در طبس توزیع شد.

سیدمحمد غلامی -مدیر کانون فرهنگی هنری شهید اکبرزاده طبس- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری شهیداکبرزاده به مناسبت آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس بحث توزیع بسته تحصیلی را در دستور کتار خود قرار داد.

وی ادامه داد: در این راستا با کمک خیرین و به همت کانون شهیداکبرزاده طبس 10 بسته تحصیلی به ارزش 50 میلیون ریال بین دانش آموزان نیازمند در منطقه توزیع شده است.

غلامی در ادامه گفت: هر بسته به ارزش 500 هزار تومان شامل کوله پشتی،دفتر مشق، دفتر نقاشی، مداد، مداد تراش، مداد رنگی،خط کش و پاکن و جا مدادی است و هدف از اجرای این طرح کمک به دانش آموزان نیازمند و جانماندن آنان از تحصیل است.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهد اکبرزاده طبس عنوان کرد: این اقدام در راستای کمک به تحصیل دانش آموزان کم بضاعت صورت گرفته و امیدواریم توانسته باشیم لبخندی بر لبان این دانش آموزان نشانده باشیم.

وی در خصوص برنامه های هفته دفاع مقدس در کانون گفت: یکی از برنامه هایی که توسط این کانون در هفته دفاع مقدس اجرا شد طرح «هر شب یک شهید» بود که در این راستا به معرفی و بیان وصیت نامه شهدای شهرستان طبس پرداخته شد.

کد خبر 1726082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha