به مناسبت هفته دفاع مقدس:

صبر و ایثار خانواده شهدا ستودنی است

استاندار مرکزی از خانواده شهید «اسدالله قریشی» تجلیل کرد
صبر و ایثار خانواده شهدا ستودنی است

همزمان با ایام هفته دفاع مقدس استاندار استان مرکزی با حضور در منزل شهید اسدالله قریشی از ایشان تجلیل کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، به مناسبت هفته دفاع مقدس، جانشین سازمان بسیج مستضعفین، استاندار مرکزی، جمعی از مسئولین و فرماندهان نظامی استان با حضور در منزل شهید والامقام «سید اسدالله قریشی» ضمن دیدار با خانواده معظم شهید و تجدید میثاق با شهدا، از شکیبایی و ایثار والدین این شهید معزز تجلیل کردند.

استاندار مرکزی در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، گفت: رزمندگان استان مرکزی نقش برجسته در دفاع مقدس داشتند و خوش درخشیدند.

فرزاد مخلص الائمه با تاکید بر اینکه ویژگی‌هایی که یک جامعه را متمایز می‌کنند مولفه‌های هویتی هستند، افزود: فرماندهان و بنیانگذاران جریان جهاد و شهادت جزو مولفه‌های هویتی اصلی استان مرکزی هستند و استان غنی از این عناصر ارزشمند است.

در ادامه این دیدار سردار کریمی، فرمانده سپاه روح‌الله نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، به روایتگری و نقل خاطراتی از شهید قریشی پرداخت.

شهید قریشی در یکم مردادماه ۱۳۴۵ در شهرستان خمین متولد شد. پس از انقلاب اسلامی وارد سپاه شد اما با شروع جنگ تحمیلی برای رفتن به جبهه بال و پر گشود و مدتی را مهمان کربلای ایران‌زمین بود.

این شهید والامقام به عنوان مسئول گروه گشت و شناسایی در واحد اطلاعات عملیات لشکر ۱۷ علی بن ابی‌طالب (ع) خدمت می‌کرد که در بیست و یکم دی‌ماه سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ در منطقه عرایض خرمشهر با اصابت ترکش به شهادت رسید و پیکر مطهرش در گلزار شهدای اراک به خاک سپرده شد.

کد خبر 1726095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha