نمایشگاه پاییزه در شیروان گشایش یافت

رییس اتاق اصناف شیروان گفت: نمایشگاه پاییزه با محوریت حمایت از تولیدکنندگان داخلی به مدت 10 روز برای عموم شهروندان در محل مصلی نمازجمعه این شهرستان برپا شد.

مهدی فیاضی، رییس اتاق اصناف شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: این نمایشگاه شامل 70 غرفه است که هدف از برپایی آن، فروش کالاهای از جمله پوشاک، خوارو بار، کیف، کفش و نوشت افزار مورد نیاز عموم شهروندان است.

وی بابیان اینکه در خصوص هزینه اجاره غرفه نیز تلاش شد تا با قیمت کمتری به تولیدکنندگان ارائه شود، خاطرنشان کرد: کاهش هزینه اجاره غرفه برای برپایی نمایشگاه پاییزه به استقبال هر چه بیشتر تولیدکنندگان کمک می‌کند لذا امیدواریم این اقدامات باعث رغبت هر چه بیشتر تولیدکنندگان شود.

فیاضی عنوان کرد: این نمایشگاه‌ها می‌تواند خدمات صورت گرفته را به مردم بهتر معرفی کند لذا در نظر داریم با تشویق واحدهای صنفی و تولیدکنندگان برای حضور در این نمایشگاه بتوانیم به شناخت مطلوبی نسبت به واحدهای تولیدی شهرستان دست‌یابیم.

رییس اتاق اصناف شیروان بیان کرد: پیشنهاد می‌کنم تا واحدهای صنعتی و صنفی از فرصت حضور در این نمایشگاه استفاده کنند تا هم خود از این ظرفیت بهره‌مند شوند و هم خانواده‌ها بتوانند بدون واسطه و با قیمتی مناسب کالاهای مورد نیازشان را از محل نمایشگاه خریداری کنند.

فیاضی با اشاره به نظارت بر قیمت ها اضافه کرد: معمولاً همه ساله هماهنگی‌ها برای حضور تعزیرات به منظور رسیدگی به تخلفات احتمالی صورت می‌گیرد لذا نظارتی جدی به فرآیند برگزاری نمایشگاه خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: چنانچه شهروندان با تخلف گران فروشی مواجه شدند حتماً موضوع را به سامانه ۱۲۴ نظارت و بازرسی این اداره کل و ۱۳۵ تعزیرات جهت برخورد قاطع با متخلفین گزارش دهند.

کد خبر 1726128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha