نگاه ویژه مدیریت شهری کاشان به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان به نگاه ویژه مدیریت شهری کاشان به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در رویداد «فرشته‌ جان‌ ایران» در تالار شهر کاشان با گرامی‌داشت هفته‌ی دفاع مقدس و عرض خیر مقدم به خانواده‌ی معزز شهدا در این رویداد گفت: خدا را شاکریم که با نگاه انقلابی مدیریت شهری و اعضای شورای اسلامی شهر در این دوره به موضوعات فرهنگی به ویژه در عرصه‌ی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، شاهد اجرای رویداد دانش‌آموزی دیگری در این زمینه با حضور و مشارکت حداکثری عزیزان به منظور آشنایی با سیره و سبک زندگی شهدا هستیم.

محمدعلی فرجی با اشاره به برگزاری کنگره ملی سرداران و هزار و ۸٠٠ شهید کاشان آن را اتفاق مبارکی دانست و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و حجت الاسلام حسینی نماینده ی ایشان در منطقه‌ی فرهنگی تاریخی کاشان مبنی بر انجام فعالیت در حوزه‌ی ایثار و شهادت، افزود: سعی ما این است که مسیر را به نحوی تبیین کنیم که نوجوانان و جوانان با فرهنگ دفاع مقدس بیشتر آشنا شوند.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان افزود: این رویداد دانش آموزی و رویدادهای دانش آموزی که در مدت اخیر برگزار شده در واقع مقدمه و بهانه‌ای برای تحقق این هدف است.

فرجی اظهار داشت: این رویداد دانش آموزی در صدد آن است که نسل جوان با گفتگوی رو در رو با خانواده‌ی معظم شهدا ، مادران و همسران شهدا بتوانند بعد از گپ و گفتی دوستانه با آن‌ها به خلق آثار هنری بپردارند.

رویداد «فرشته‌ جان‌ ایران» با حضور خانواده شهدای کاشان با هدف زنده نگه داشتن یاد شهیدان و همچنین تکریم منزلت و جایگاه خانواده معظّم شهدا و برقراری ارتباط مستقیم دانش‌آموزان با پدران، مادران و همسران شهداء ویژه دختران دانش‌آموز مقطع متوسطه برگزار شد.

کد خبر 1726192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha